За запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру платників ПДВ (далі — Реєстр). Витяг діє до внесення змін до Реєстру (п. 183.11 Податкового кодексу України).
Порядок формування і надання витягу з Реєстру, форми запиту та витягу встановили розділом VII Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну від 14.11.2014 № 1130 (далі — Положення).
Запит про отримання витягу з Реєстру (форма № 1-ЗВР) подає особисто платник ПДВ або представник платника або надсилає поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку як платника податків (п. 7.4 розд. VІІ Положення).
У запиті зазначайте:
- критерії пошуку відомостей у Реєстрі (індивідуальний податковий номер (ІПН) платника ПДВ або податковий номер платника податків)
- спосіб отримання витягу з Реєстру (в електронній формі, поштою або безпосередньо в контролюючому органі).
Запит можете подати засобами електронного зв’язку в електронній формі (ідентифікатор J/F13017).
Якщо подали запит в електронній формі та/або обрали спосіб отримання витягу з Реєстру в електронній формі, то ДПС надсилає витяг (форма № 2-ВР) в електронний кабінет або на адресу електронної пошти платника ПДВ (пп. 4 п. 7.6 розд. VII Положення).
Зауважте, що в ДПС наявний механізм для перевірки статусу платника ПДВ.
ДПС щоденно оприлюднює на вебпорталі:
- дані з Реєстру із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника ПДВ, дати податкової реєстрації, ІПН та терміну дії реєстрації платника ПДВ;
- інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників ПДВ анулювали, із зазначенням ІПН, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації.
Щоб отримати оприлюднену інформацію на сьогодні працює пошуковий сервіс «Дані реєстру платників ПДВ».
Доступ до відомостей Реєстру надають шляхом пошуку за податковим номером або ІПН платника ПДВ після проходження електронної ідентифікації особи, яка бажає отримати такі відомості, з використанням засобів електронної ідентифікації (кваліфікованим або удосконаленим електронним підписом будь-якого надавача електронних послуг).
Крім того, за запитом (ідентифікатор J/F13004) в електронній формі платників ПДВ, які подають податкові декларації засобами електронного зв’язку в електронній формі контролюючі органи надають безоплатно інформацію, що оприлюднюють з Реєстру.
Форми запиту про отримання довідки з Реєстру (форма № 1-ДР), довідки (форма № 2-ДР) та порядок їх формування встановили розділом VII Положення.
ДПС протягом 3 робочих днів від дати надходження запиту надсилає довідку на адресу електронної пошти платника ПДВ, з якої надійшов запит.