Як подати відомості про трудові відносини онлайн: роз’яснення від ПФУ
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
В яких випадках потрібно подавати відомості про зміни у трудових відносинах:
- оформлення нового працівника на роботу;
- переведення працівника до іншого підрозділу підприємства;
- зміна посади або постійного місця роботи;
- припинення трудових відносин (звільнення);
- поновлення працівника на посаді;
- тимчасове припинення або відновлення трудового договору (оперативно, у режимі реального часу).
Хто може подати відомості
Представники роботодавця, яким надали право перегляду та введення відомостей про трудові відносини співробітників.
Як подати:
1. Зайдіть на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Натисніть кнопку «Вхід», ідентифікуйте себе як юридичну особу, підтвердьте вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та паролю до нього і натисніть кнопку «Увійти».
2. В особистому кабінеті страхувальника (у меню ліворуч) зайдіть у розділ «Комунікації з ПФУ» та оберіть функцію «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)».
3. У вікні «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)», що відкриється, зі списку варіантів оберіть пункт «Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі)».
4. У формі повідомлення заповніть усю потрібну інформацію про працівника (зверніть увагу: обов’язкові для заповнення поля позначені зірочкою «*»), а потім натисніть кнопку «Додати запис».
5. У вікні «Запис про трудову діяльність» з випадаючого списку оберіть тип події, атрибут події, дату події та внесіть реквізити документа-підстави. Натисніть «Зберегти».
6. Перевірте дані сформованого повідомлення та натисніть кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».
Стан розгляду поданих до Пенсійного фонду України відомостей можна переглянути в категорії «Статус звернення» розділу «Звернення».