Як виправити помилково проведену операцію «службове внесення»

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
У разі помилкової операції «службове внесення», виправте її до кінця робочого дня

Як виправити помилково проведену операцію «службове внесення»

Внесення чи видача готівки з місця проведення розрахунків повинні реєструватися через реєстратор розрахункових операцій (даліРРО) з використанням операцій «службове внесення» та «службова видача», якщо такі внесення чи видача не пов’язані з проведенням розрахункових операцій (п. 6 розд. III Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547; далі — Порядок).

У випадках повернення товару, скасування розрахунку тощо, видачу коштів через РРО потрібно реєструвати від’ємною сумою, але не через операцію «сторно».

Якщо сума коштів, виданих при поверненні товару чи рекомпенсації раніше оплаченої послуги, перевищує 100 гривень, складіть акт про видачу коштів. В акті зазначте:

  • дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар;
  • відомості про товар;
  • суму виданих коштів;
  • номер, дату і час видачі розрахункового документа, який підтверджує купівлю товару.

Такий самий акт складайте при скасуванні помилкової операції або помилкової форми оплати. Акти зберігайте 3 роки та надавайте контролюючим органам під час проведення перевірки.

У разі помилкової операції «службове внесення», її потрібно виправити до кінця робочого дня відповідно до пунктів 7 та 8 розділу III Порядку.

При цьому чинне законодавство не передбачає механізму виправлення помилково проведеної через РРО операції «службове внесення» на наступний день.

За інформацією ДПС у Херсонській області

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

ФОП-єдинник перевищив ліміт: чи потрібно застосовувати РРО

Чи є зараз ліміт доходу для ФОП, який дозволяє не встановлювати РРО/пРРО? Чи можна ФОП не встановлювати РРО/пРРО, якщо клієнти розраховуються безготівково — платіжними картками, зокрема через систему WayForPay, LiqPay чи подібні?
4149

Наказ про ліміт каси: зразок і правила встановлення

Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
39492

Інтернет-торгівля і РРО: коли потрібен касовий апарат при онлайн-продажах

Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку Інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
23071

РРО для ФОП у 2025 році: коли обов’язковий і що перевірятиме податкова

РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
137621

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді