Випадки, в яких повідомлення про взяття на облік платника єдиного внеску № 2-ЄСВ підлягає заміні
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Порядок обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування затвердив Мінфін наказом від 24.11.2014 № 1162; далі — Порядок № 1162.
Повідомлення про взяття на облік платника єдиного внеску за формою № 2-ЄСВ (далі — повідомлення № 2-ЄСВ) наведене у додатку 3 до Порядку № 1162.
У разі внесення змін до даних, що вказують у повідомленні № 2-ЄСВ (найменування, прізвище, ім’я, по батькові, місцезнаходження, місце проживання платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі — єдиний внесок), контролюючого органу, в якому платник єдиного внеску перебуває на обліку тощо), повідомлення № 2-ЄСВ підлягає заміні у контролюючому органі (п. 6 розд. ІІІ Порядку).
Для отримання нового повідомлення № 2-ЄСВ платник єдиного внеску подає до контролюючого органу заяву із зазначенням причин заміни та старе повідомлення.
Контролюючий орган протягом двох робочих днів після такого звернення видає (надсилає) платнику ЄСВ нове повідомлення.
У такому самому порядку видається нове повідомлення замість зіпсованого чи втраченого.
За інформацією ДПС у Вінницькій області