Сейчас субъекты хозяйствования подают около сотни различных форм отчетов о своей деятельности в Госкомстат. Большое количество отчетов создает огромную нагрузку на предприятия, значительно усложняет ведение бизнеса, негативно влияет на инвестиционный климат.

В общем проект Госкомстата и Минэкономики налажен обмен административными данными, просмотренны источники данных для проведения государственных статистических наблюдений, проанализирована целесообразность осуществления сбора отчетности из предприятий, приведены эти наблюдения в соответствии с международными стандартами в сфере статистики.
В результате первого этапа проекту предложено:
- сократить их количество (9 форм)
- отменить некоторые приложения к ним - это уменьшает объем некоторых отчетов вдвое;
- изменить периодичность сборки - например, вместо квартального отчета - годовой.
Справка: пока текст проекта не обнародован на сайте Минэкономики и Госкомстата.
По информации Минэкономики
Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
Коли індексацію знаходять із запізненням, у бухгалтерів з’являється два головні запитання: як правильно показати донараховані суми в Об’єднаній звітності та чи загрожують підприємству санкції за несвоєчасне нарахування і сплату податків. Розбираємося
Отримуєте на свою картку переказ коштів від друга? Податкова може надіслати «лист щастя», а банк — запросити інформацію щодо джерела походження коштів і мети переказу. Розберемо, які платежі між картами фізосіб підлягають оподаткуванню та що зробити, щоб мінімізувати ризик їх оподаткування. Розповімо також про обмеження у платежах з картки на картку для фізосіб і фінмоніторинг
КНП розпочинають процес перетворення на КНТ. Які документи бухгалтерії потребуватимуть змін — пояснимо
Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах