Минфин планирует привести бухучет операций, связанных с арендой в соответствии с МСФО

RU UA

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Первинка. Податки. Зарплата. Перевірки СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️

Минфин разработал проект приказа, которым хочет внести изменения в некоторые нормативно-правовые акты по бухгалтерскому учету.

Мінфін планує привести бухоблік операцій, пов’язаних з орендою у відповідність до МСФЗ

Так, предложили:

1. В НП (С) БУ 8 «Нематериальные активы» определить, что бухучет нематериальных активов ведется по каждому объекту по следующим группам, в частности:

  • права пользования имуществом (право пользования земельным участком в соответствии с земельным законодательством, право пользования зданием и т.п.).

Слова «право на аренду помещений» исключили.

2. Внести в Инструкцию по применению Плана счетов бухгалтерского учета активов, капитала, обязательств и хозяйственных операций предприятий и организаций, следующие изменения:

  • В классе 1. Внеоборотные активы:
    • в абзаце втором слова «в финансовом лизинге» заменить словами «на условиях финансовой аренды»;
    • в абзаце тринадцатом счета 12 «Нематериальные активы» слова «право на аренду помещений» исключить;
  • В счете 01. «Арендованные необоротные активы» класса 0. Забалансовые счета:
    • в абзаце первом слова «аренды (лизинга)» заменить словами «операционной аренды»;
    • в абзацах третьем, четвертом слово «оперативную» заменить словом «операционную».

3. НП (С) БУ 14 «Аренда» изложить в новой редакции.

По информации Минфина

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Заповнюємо авансовий звіт 2025 на прикладах

Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
215

Облікова політика підприємства—2025: як внести зміни й на що зважати

Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій. У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
120301

Поворотна фінансова допомога: бухгалтерські проводки

У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
341797

Списання основних засобів у 2025 році: правила, документи, приклади

Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
291878

Головне для бухгалтера в серпні 2025

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні
841

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді