Формування відомостей за формою № 30-ОПП про відсутність боргу в разі ліквідації юрособи

471

Запитання

У які строки контролюючий орган формує та передає до ЄДР та/або надає комісії з припинення (ліквідаційній комісії, ліквідатору) або відповідальній особі платника відомості про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП у разі проведення процедури припинення (крім спрощеної процедури) юрособи, після погашення нею заборгованості зі сплати податків і зборів?

Відповідь

У зв’язку з ліквідацією або реорганізацією платника контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені розділом ХІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588, у разі одержання, зокрема, відомостей з ЄДР про рішення засновників (учасників) юрособи, уповноваженого ними органу про припинення юрособи.

До завершення строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог (при наявності грошових зобов’язань та/або заборгованості зі сплати податків і зборів), а також у день отримання запиту від суб’єкта держреєстрації ДПС передає до ЄДР відомості відомості про відсутність / наявність заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП (далівідомості № 30-ОПП).

За наявності заборгованості зі сплати податків і зборів відомості № 30-ОПП разом із додатками надсилають (видають) комісії з припинення (ліквідаційній комісії, ліквідатору) або особі, відповідальній за погашення грошових зобов’язань чи податкового боргу, за їх зверненням.

Додатки до відомостей № 30-ОПП видають ті ж контролюючі органи, які їх сформували.

Якщо контролюючий орган до ЄДР передав відомості про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів, то після погашення заборгованості такий орган передає до ЄДР відомості про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів.

Після погашення заборгованості, направлення до ЄДР відомостей № 30-ОПП контролюючим органом може бути здійснене після отримання відповідного запиту або звернення, зокрема, від комісії з припинення (ліквідаційної комісії, ліквідатора) або особи, відповідальної за погашення грошових зобов’язань або податкового боргу.

Такі звернення розглядають і вирішують у термін, встановлений Законом України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР, а саме:

  • не більше одного місяця від дні їх надходження;
  • ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

ЗІР, категорія 116.07

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Одиниця виміру послуг і робіт у податковій накладній і первинці: «послуга», «грн», штуки…

Які вимоги до одиниць виміру у первинних документах, які одиниці виміру для послуг використовувати у податковій накладній, що таке кількісні і вартісні вимірники, коли щодо послуг використовуються одиниці виміру «грн» і «послуга», як виправити помилку в одиниці виміру — відповіді ці та інші пов’язані питання знайдете у консультації
87362

Великі платники податків: нові критерії та вимоги у 2025 році

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
18870

Перенесення відпустки: як оформити правильно + зразки заяви та наказу

Перенесення відпустки може знадобитися з різних причин — за ініціативою працівника, роботодавця або через непередбачувані обставини. У статті пояснюємо, як правильно оформити перенесення щорічної відпустки, даємо зразки заяви та наказу й розбираємося, що робити з виплатами
5398

Виплата дивідендів фізособам і юрособам 2025: податки та облік

Розбираємо бухгалтерський облік нарахування та виплати дивідендів, їхнє оподаткування. Виплату дивідендів юрособам і фізособам, резидентам і нерезидентам, обліку у емітента й отримувача. Також висвітлюємо облік реінвестиції дивідендів
101150

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
215710