Формування відомостей за формою № 30-ОПП про відсутність боргу в разі ліквідації юрособи

1005

Запитання

У які строки контролюючий орган формує та передає до ЄДР та/або надає комісії з припинення (ліквідаційній комісії, ліквідатору) або відповідальній особі платника відомості про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП у разі проведення процедури припинення (крім спрощеної процедури) юрособи, після погашення нею заборгованості зі сплати податків і зборів?

Відповідь

У зв’язку з ліквідацією або реорганізацією платника контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені розділом ХІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588, у разі одержання, зокрема, відомостей з ЄДР про рішення засновників (учасників) юрособи, уповноваженого ними органу про припинення юрособи.

До завершення строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог (при наявності грошових зобов’язань та/або заборгованості зі сплати податків і зборів), а також у день отримання запиту від суб’єкта держреєстрації ДПС передає до ЄДР відомості відомості про відсутність / наявність заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП (далі — відомості № 30-ОПП).

За наявності заборгованості зі сплати податків і зборів відомості № 30-ОПП разом із додатками надсилають (видають) комісії з припинення (ліквідаційній комісії, ліквідатору) або особі, відповідальній за погашення грошових зобов’язань чи податкового боргу, за їх зверненням.

Додатки до відомостей № 30-ОПП видають ті ж контролюючі органи, які їх сформували.

Якщо контролюючий орган до ЄДР передав відомості про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів, то після погашення заборгованості такий орган передає до ЄДР відомості про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів.

Після погашення заборгованості, направлення до ЄДР відомостей № 30-ОПП контролюючим органом може бути здійснене після отримання відповідного запиту або звернення, зокрема, від комісії з припинення (ліквідаційної комісії, ліквідатора) або особи, відповідальної за погашення грошових зобов’язань або податкового боргу.

Такі звернення розглядають і вирішують у термін, встановлений Законом України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР, а саме:

  • не більше одного місяця від дні їх надходження;
  • ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

ЗІР, категорія 116.07

додаток

👇 Жовтнева пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як архівувати бухгалтерські документи за 2020–2022 роки

Чи можна у 2026 році позбутися документів за 2020–2022 роки? Не поспішайте звільняти архівні стелажі. Після змін до статті 44 Податкового кодексу звичне правило «зберігати три роки» стосується не всіх документів. Розберімося, які бухгалтерські, податкові, кадрові та архівні документи вже можна знищити, а які ще потрібно зберігати, і від якої дати правильно відлічувати строк
8

Платіжна інструкція 2026: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
173171

Оферта: що це та як оформити

Оферта як пропозиція укласти угоду, як використовувати оферту у ЗЕД, якими бувають оферти, структура оферти, контроферта та прийняття угоди — акцепт оферти. Публічна оферта як необхідність у діяльності інтернет-магазину. Ці та інші питання — в огляді
7321