Формування відомостей за формою № 30-ОПП про відсутність боргу в разі ліквідації юрособи

529

Запитання

У які строки контролюючий орган формує та передає до ЄДР та/або надає комісії з припинення (ліквідаційній комісії, ліквідатору) або відповідальній особі платника відомості про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП у разі проведення процедури припинення (крім спрощеної процедури) юрособи, після погашення нею заборгованості зі сплати податків і зборів?

Відповідь

У зв’язку з ліквідацією або реорганізацією платника контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені розділом ХІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588, у разі одержання, зокрема, відомостей з ЄДР про рішення засновників (учасників) юрособи, уповноваженого ними органу про припинення юрособи.

До завершення строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог (при наявності грошових зобов’язань та/або заборгованості зі сплати податків і зборів), а також у день отримання запиту від суб’єкта держреєстрації ДПС передає до ЄДР відомості відомості про відсутність / наявність заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП (далівідомості № 30-ОПП).

За наявності заборгованості зі сплати податків і зборів відомості № 30-ОПП разом із додатками надсилають (видають) комісії з припинення (ліквідаційній комісії, ліквідатору) або особі, відповідальній за погашення грошових зобов’язань чи податкового боргу, за їх зверненням.

Додатки до відомостей № 30-ОПП видають ті ж контролюючі органи, які їх сформували.

Якщо контролюючий орган до ЄДР передав відомості про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів, то після погашення заборгованості такий орган передає до ЄДР відомості про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів.

Після погашення заборгованості, направлення до ЄДР відомостей № 30-ОПП контролюючим органом може бути здійснене після отримання відповідного запиту або звернення, зокрема, від комісії з припинення (ліквідаційної комісії, ліквідатора) або особи, відповідальної за погашення грошових зобов’язань або податкового боргу.

Такі звернення розглядають і вирішують у термін, встановлений Законом України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР, а саме:

  • не більше одного місяця від дні їх надходження;
  • ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

ЗІР, категорія 116.07

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок звільнення працівника: як діяти бухгалтеру

Без бухгалтера у разі звільнення працівника не обійтись. Він має знати і причину звільнення і дату припинення трудових відносин. А все тому, щоб правильно і вчасно розрахуватись із працівником. Розглянемо, як вплинув воєнний стан на порядок звільнення працівників
382101

Семінари та вебінари для бухгалтерів 2025: який обрати?

Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
34127

Допомога по частковому безробіттю 2025: хто має право та як оформити

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
11467

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
99610

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
218893