Як правильно заповнити розділ 3 Заяви № 20-ОПП у разі закриття об’єкта оподаткування
Запитання
Як заповнюється розділ 3 Заяви за формою № 20-ОПП у разі закриття платником податків об’єкта оподаткування та термін його подання?
Відповідь
У разі закриття об’єкта оподаткування, платник податків зобов’язаний подати оновлену інформацію до податкового органу. Для цього заповнює відповідним чином Заяву за формою № 20-ОПП.
Порядок обліку платників податків і зборів затвердженого Мінфін наказом від 09.12.2011 № 1588 (далі — Порядок № 1588).
Платник податків повинен повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку про всі об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням (п. 8.1 Порядку № 1588).
Заяву № 20-ОПП подають протягом 10 робочих днів після відкриття, створення, реєстрації або закриття об’єкта (п. 8.4 Порядку № 1588).
У разі закриття об’єкта оподаткування або об’єкта, через який провадите діяльність, у тому числі внаслідок припинення діяльності платника, Заяву № 20-ОПП подавайте з оновленими даними.
При цьому розділ 3 Заяви заповнюйте одним рядком з урахуванням наступного:
- Графа 2 — зазначайте код ознаки подання «6 – закриття об’єкта оподаткування»;
- Графи 3—15 та 17 — заповнюйте відповідно до Пам’ятки для заповнення розділу 3 Заяви (додаток до форми № 20-ОПП);
- Графа 16 — не заповнюйте.
Заяву № 20-ОПП можна подати:
- в електронній формі через засоби електронного зв’язку;
- з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII.
Що змінилося в Порядку обліку платників та формі № 20-ОПП
Електронний документообіг між платником і контролюючим органом припиняють у випадках:
- надходження інформації з ЄДР про державну реєстрацію припинення юрособи;
- наявності в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків інформації про припинення підприємницької або незалежної професійної діяльності фізособи.