Як правильно заповнити розділ 3 Заяви № 20-ОПП у разі закриття об’єкта оподаткування

225
Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ

Запитання

Як заповнюється розділ 3 Заяви за формою № 20-ОПП у разі закриття платником податків об’єкта оподаткування та термін його подання?

Відповідь

У разі закриття об’єкта оподаткування, платник податків зобов’язаний подати оновлену інформацію до податкового органу. Для цього заповнює відповідним чином Заяву за формою № 20-ОПП.

Порядок обліку платників податків і зборів затвердженого Мінфін наказом від 09.12.2011 № 1588 (далі — Порядок № 1588).

Платник податків повинен повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку про всі об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням (п. 8.1 Порядку № 1588).

Заяву № 20-ОПП подають протягом 10 робочих днів після відкриття, створення, реєстрації або закриття об’єкта (п. 8.4 Порядку № 1588).

У разі закриття об’єкта оподаткування або об’єкта, через який провадите діяльність, у тому числі внаслідок припинення діяльності платника, Заяву № 20-ОПП подавайте з оновленими даними.

При цьому розділ 3 Заяви заповнюйте одним рядком з урахуванням наступного:

  • Графа 2 — зазначайте код ознаки подання «6 – закриття об’єкта оподаткування»;
  • Графи 3—15 та 17 — заповнюйте відповідно до Пам’ятки для заповнення розділу 3 Заяви (додаток до форми № 20-ОПП);
  • Графа 16 — не заповнюйте.

Заяву № 20-ОПП можна подати:

  • в електронній формі через засоби електронного зв’язку;
  • з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII.

Що змінилося в Порядку обліку платників та формі № 20-ОПП

Електронний документообіг між платником і контролюючим органом припиняють у випадках:

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Календар бухгалтера 2025: листопад

Рахувати зарплату, відпускні та лікарняні, планувати робочий час треба за будь-якої пори року і настрою бухгалтера. Допоможе у цьому виробничий календар на листопад 2025 та податковий календар на листопад 2025
21499

Порядок звільнення працівника: як діяти бухгалтеру

Без бухгалтера у разі звільнення працівника не обійтись. Він має знати і причину звільнення і дату припинення трудових відносин. А все тому, щоб правильно і вчасно розрахуватись із працівником. Розглянемо, як вплинув воєнний стан на порядок звільнення працівників
382329

Семінари та вебінари для бухгалтерів 2025: який обрати?

Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
34521