Як правильно заповнити розділ 3 Заяви № 20-ОПП у разі закриття об’єкта оподаткування

169
Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ

Запитання

Як заповнюється розділ 3 Заяви за формою № 20-ОПП у разі закриття платником податків об’єкта оподаткування та термін його подання?

Відповідь

У разі закриття об’єкта оподаткування, платник податків зобов’язаний подати оновлену інформацію до податкового органу. Для цього заповнює відповідним чином Заяву за формою № 20-ОПП.

Порядок обліку платників податків і зборів затвердженого Мінфін наказом від 09.12.2011 № 1588 (далі — Порядок № 1588).

Платник податків повинен повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку про всі об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням (п. 8.1 Порядку № 1588).

Заяву № 20-ОПП подають протягом 10 робочих днів після відкриття, створення, реєстрації або закриття об’єкта (п. 8.4 Порядку № 1588).

У разі закриття об’єкта оподаткування або об’єкта, через який провадите діяльність, у тому числі внаслідок припинення діяльності платника, Заяву № 20-ОПП подавайте з оновленими даними.

При цьому розділ 3 Заяви заповнюйте одним рядком з урахуванням наступного:

  • Графа 2 — зазначайте код ознаки подання «6 – закриття об’єкта оподаткування»;
  • Графи 3—15 та 17 — заповнюйте відповідно до Пам’ятки для заповнення розділу 3 Заяви (додаток до форми № 20-ОПП);
  • Графа 16 — не заповнюйте.

Заяву № 20-ОПП можна подати:

  • в електронній формі через засоби електронного зв’язку;
  • з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII.

Що змінилося в Порядку обліку платників та формі № 20-ОПП

Електронний документообіг між платником і контролюючим органом припиняють у випадках:

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Одиниця виміру послуг і робіт у податковій накладній і первинці: «послуга», «грн», штуки…

Які вимоги до одиниць виміру у первинних документах, які одиниці виміру для послуг використовувати у податковій накладній, що таке кількісні і вартісні вимірники, коли щодо послуг використовуються одиниці виміру «грн» і «послуга», як виправити помилку в одиниці виміру — відповіді ці та інші пов’язані питання знайдете у консультації
87004

Великі платники податків: нові критерії та вимоги у 2025 році

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
18786

Перенесення відпустки: як оформити правильно + зразки заяви та наказу

Перенесення відпустки може знадобитися з різних причин — за ініціативою працівника, роботодавця або через непередбачувані обставини. У статті пояснюємо, як правильно оформити перенесення щорічної відпустки, даємо зразки заяви та наказу й розбираємося, що робити з виплатами
5351

Виплата дивідендів фізособам і юрособам 2025: податки та облік

Розбираємо бухгалтерський облік нарахування та виплати дивідендів, їхнє оподаткування. Виплату дивідендів юрособам і фізособам, резидентам і нерезидентам, обліку у емітента й отримувача. Також висвітлюємо облік реінвестиції дивідендів
100823

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
215485