Відповідь
Як відобразити в обліку придбання електронного підпису
Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані до набрання чинності Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», далі — Закон, використовують користувачі електронних довірчих послуг, кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності Законом, тобто до 07.11.2020 (п. 5 розд. VII Закону).
СКАЧАТИ ТЕКСТ
ЗІР, категорія 140.05
В аналітиці розбираємо, що таке ПДВ, все про ПДВ 2025/2026 — ставки, платники, бюджетне відшкодування, податкові пільги, призупинення перебігу строків давності, звільнення від ПДВ товарів, необхідних на фронті
Бухгалтерський облік за розрахунками з ПДВ залежить від правил їхнього оподаткування за Податковим кодексом. Розберемо детально ці правила та аналітичні субрахунки обліку ПДВ, які потрібні, бухгалтерські проведення з обліку ПДВ
Розбираємо все про ПДВ 2025 — ставки, платники, бюджетне відшкодування, податкові пільги, призупинення перебігу строків давності, звільнення від ПДВ товарів, необхідних на фронті
Електронний цифровий підпис — це заміна традиційного підпису «від руки». В його основі лежить криптографічний захист електронних даних з використанням особистого ключа особи, яка підписує документ. Які існують види електронного підпису, які з них обов’язкові і в яких ситуаціях, який підпис вимагає ДПС, що таке захищений носій і токени та їхні альтернативи
Додаток 3 подавайте у разі заявлення бюджетного відшкодування. Покроково розберемо заповнення кожного рядка Додатка 3 до декларації з ПДВ з урахуванням останніх змін, внесених до форм ПДВ-звітності. Пояснення експерта з конкретними вказівками і засторогами допоможуть заповнити додаток з першого разу та без помилок