Як роботодавцю подати повідомлення про прийняття на роботу
Запитання
Яким чином страхувальник (роботодавець) зобов’язаний подавати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно з нормами постанови КМУ від 17.06.2015 № 413?
Відповідь
⚡️ ОБЧИСЛЮЄМО СЕРЕДНЮ ЗАРПЛАТУ З 12 ГРУДНЯ БЕЗ ПОМИЛОК ⚡️
Страхувальник (роботодавець) зобов’язаний подавати повідомлення про прийняття працівника на роботу (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) до територіальних органів ДПС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
- в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг;
- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
Повідомленням про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації є відомості, отримані органами ДПС з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
За формою № 10-ПІ звітуватимете вперше у січні лютому 2021-го за 2020 рік. За неподання форми та невиконання інвалідного нормативу підприємства сплачують санкції. Допоможемо відзвітувати та підкажемо, як уникнути санкцій.