Відсутня квитанція №2 при подачі квартальної звітності: що робити

1527

Запитання

Що робити у разі відсутності квитанції №2 при подачі квартальної звітності?

Відповідь

⚡ ПЕРША КВАРТАЛЬНА ЗВІТНІСТЬ З ПДФО ТА ЄСВ: ПРИКЛАДИ, ЗРАЗКИ, ПОЯСНЕННЯ ⚡

Наразі є багато звернень що відсутності квитанцій №2 для таких звітів як:

Або у квитанції № 2 для Розрахунку результатом обробки є «смайл» або є успішна квитанція №2, але дані не внесені до реєстру застрахованих осіб.

Наразі однозначних рекомендацій, щодо виходу з ситуації немає, оскільки звітність об’єднана, вона обробляється в рамках «Єдиного вікна», тобто в обробці вищезгаданої звітності приймає участь як ДПСУ, так і ПФУ (нововведення для Декларації, оскільки в ній з’явивися Додаток 1 «Відомості про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску», який оброблюється в ПФУ).

Принцип роботи «Єдиного вікна» базується на тому, що пакет звітності передається для обробки до системи ДПС, звіт проходить етап перевірок і якщо обробка вдала і перевірки пройдені, то формується успішна квитанція №1, пакет звіту архівується на рівні системи ДПСУ і передається до ПФУ.

ПФУ здійснює остаточну перевірку таких пакетів звітів, за результатами перевірки всіх необхідних контролів формується квитанція №2, яка передається до системи ДПСУ.

Система ДПС формує узагальнюючу квитанцію №2, яка за допомогою Єдиного вікна надсилається платнику податків.

Оскільки програмне забезпечення ПФУ не готове до коректної обробки Розрахунку та Декларації, квитанції № 2 не формуються, всі відправлені звіті знаходяться в черзі на обробку.

Наразі ПФУ здійснює аналіз помилок, на основі якого до програмного забезпечення ПФУ вносяться коригування.

Для Розрахунку рекомендуємо повторно відправляти звіт лише у разі, якщо термін очікування квитанції № 2 перевищує декілька днів, оскільки згідно Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами «Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та цим Порядком, формується друга квитанція».

Якщо отримано у квитанції № 2 результат обробки «смайл», рекомендуємо подавати звіт повторно, оскільки такий звіт вважається неприйнятим, а «смайл» — це внутрішня помилка системи, яка формується в разі, коли звіт відправлено, але квитанція № 2 не сформована, при цьому повторно відправлено той самий звіт.

Такий звіт не потрапляє в ПФУ, а його дані не вносяться до реєстру застрахованих осіб.

Якщо є успішна квитанція № 2 до Розрахунку, але дані не внесено до реєстру застрахованих осіб, рекомендуємо звертатися за роз’ясненнями до контролюючих органів.

За інформацією ГУ ДПС у Житомирській області


Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок у Додатку Д6 Податкового розрахунку

Через Додаток Д6 об’єднаного звіту з ЄСВ, ПДФО та військового збору роботодавці подають відомості за місяці звітного кварталу про спеціальний стаж працівників. У консультації мова піде про загальні правила та конкретні приклади виправлення помилок у цьому додатку
13442

Помилки у податковому звіті з ЄСВ та ПДФО, ВЗ: виправляємо з експертом

Хоча Податковий розрахунок з ПДФО, ВЗ та ЄСВ уже давно існує та об’єднаний, але питання щодо нього все ще залишаються. Серед таких — як виправити помилки у цьому податковому звіті. Про способи виправлення помилок у Податковому розрахунку та приклади — у консультації
241236

Головне для бухгалтера у квітні 2025 року

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у квітні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники і найважливіші новини, які вплинуть на роботу бухгалтера у квітні. Роботи, як завжди, багато, але разом ми впораємось!
903