Тонкощі заповнення форми № 1-ОПП

810

Запитання

Як заповнити поля з 1 по 10 заяви за формою № 1-ОПП юрособою або їх відокремленими підрозділами, відомості щодо яких не містяться в ЄДР, у разі зміни місцезнаходження, призначення керівника/тимчасово виконуючого обов’язки керівника, головного бухгалтера тощо?

Відповідь

Національна сертифікація бухгалтерів — 2025

Поля заяви за ф. № 1-ОПП заповнюйте наступним чином:

«1 — Податковий номер»

вказуйте реєстраційний (обліковий) номер платника, що надає податковий орган при взятті на облік

«1а — Податковий номер головного підприємства (для відокремленого підрозділу)»

відокремлений підрозділ вказує податковий номер головного підприємства

«2 — Повне найменування українською мовою»

інформацію про організаційно-правову форму та назву платника

«3 — Скорочене найменування українською мовою»

абревіатуру організаційно-правової форми та назва платника або інше власне скорочення найменування платника (за наявності)

«4 — Найменування контролюючого органу, до якого подається заява»

назву податкового органу за основним місцем обліку, до якого подаєте заяву № 1-ОПП

«Найменування контролюючого органу, з якого вибув платник»

заповнюйте в разі зміни місцезнаходження (місця проживання), внаслідок якої змінюєте адміністративно-територіальну одиницю та податковий орган, в якому перебуваєте на обліку, а також у разі зміни податкової адреси

«5 — Найменування органу державної реєстрації, дата реєстрації, номер реєстрації»

заповнюйте відповідно до документа, що підтверджує держреєстрацію (легалізацію, акредитацію), якщо таку реєстрацію передбачили законом

«Код та назва організаційно-правової форми»

код та назву організаційно-правової форми

 

«6 — Основний вид діяльності», «6а — Другорядні види діяльності»

відповідні коди та найменування основного та другорядних видів економічної діяльності

«7 — Розмір статутного капіталу в національній валюті»

суму статутного капіталу у національній валюті України. Для відокремлених підрозділів поле не заповнюють

«8 — Місцезнаходження»

адресні дані: поштовий індекс, область, район, місто, вулиця, номер будинку, номер корпусу, номер офісу/квартири

«9 — Керівник»

прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника або серія (за наявності) та номер паспорта (лише для фізосіб-платників, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта), номера телефону, факсу

«10 – Головний бухгалтер (бухгалтер чи інша особа, на яку покладено обов’язки з ведення бухгалтерського обліку платника податків)»

прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника або серія (за наявності) та номер паспорта (лише для фізосіб-платників, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта), номера телефону, факсу та дата призначення на посаду

«Інформація про засновників (для юридичних осіб)»

данні щодо всіх засновників юросіб: податковий номер (заповнюється юрособами-резидентами та відповідає коду за ЄДРПОУ), ідентифікаційний номер нерезидента у країні його місцезнаходження (заповнюється тільки засновниками-юрособами — нерезидентами), найменування засновника, дані про місцезнаходження, телефон службовий, факс, сума внеску в статутний капітал та назва валюти.

ЗІР, категорія 116.01


Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8218

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
81

Товарно-транспортна накладна (ТТН) 2025

Правильно оформите товарно-транспортну накладну — знизите ризики під час податкової перевірки. Розбираємо, коли обов’язкова виписка ТТН, як її заповнити, подаємо приклад нової товарно транспортної накладної, що почала діяти у 2025 році
412010

Подорожній лист: як скласти

Списати паливо без підтвердження його господарського використання можна далеко не всім. Про подорожній лист та його роль в документальному оформленні списання пального. Як його скласти, що він має містити, як заповнити подорожній лист легкового та вантажного автомобіля, подорожній лист на електромобіль — у коментарі
175077

Митна декларація: зразок заповнення, види, терміни

Митна декларація — це однин із документів, який використовують в обліку податкового кредиту з ПДВ. В огляді про те, якою буває митна декларація, як її заповнювати, що про митні декларації треба знати бухгалтеру
149959