Тонкощі заповнення форми № 1-ОПП

1003

Запитання

Як заповнити поля з 1 по 10 заяви за формою № 1-ОПП юрособою або їх відокремленими підрозділами, відомості щодо яких не містяться в ЄДР, у разі зміни місцезнаходження, призначення керівника/тимчасово виконуючого обов’язки керівника, головного бухгалтера тощо?

Відповідь

Національна сертифікація бухгалтерів — 2026

Поля заяви за ф. № 1-ОПП заповнюйте наступним чином:

«1 — Податковий номер»

вказуйте реєстраційний (обліковий) номер платника, що надає податковий орган при взятті на облік

«1а — Податковий номер головного підприємства (для відокремленого підрозділу)»

відокремлений підрозділ вказує податковий номер головного підприємства

«2 — Повне найменування українською мовою»

інформацію про організаційно-правову форму та назву платника

«3 — Скорочене найменування українською мовою»

абревіатуру організаційно-правової форми та назва платника або інше власне скорочення найменування платника (за наявності)

«4 — Найменування контролюючого органу, до якого подається заява»

назву податкового органу за основним місцем обліку, до якого подаєте заяву № 1-ОПП

«Найменування контролюючого органу, з якого вибув платник»

заповнюйте в разі зміни місцезнаходження (місця проживання), внаслідок якої змінюєте адміністративно-територіальну одиницю та податковий орган, в якому перебуваєте на обліку, а також у разі зміни податкової адреси

«5 — Найменування органу державної реєстрації, дата реєстрації, номер реєстрації»

заповнюйте відповідно до документа, що підтверджує держреєстрацію (легалізацію, акредитацію), якщо таку реєстрацію передбачили законом

«Код та назва організаційно-правової форми»

код та назву організаційно-правової форми

 

«6 — Основний вид діяльності», «6а — Другорядні види діяльності»

відповідні коди та найменування основного та другорядних видів економічної діяльності

«7 — Розмір статутного капіталу в національній валюті»

суму статутного капіталу у національній валюті України. Для відокремлених підрозділів поле не заповнюють

«8 — Місцезнаходження»

адресні дані: поштовий індекс, область, район, місто, вулиця, номер будинку, номер корпусу, номер офісу/квартири

«9 — Керівник»

прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника або серія (за наявності) та номер паспорта (лише для фізосіб-платників, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта), номера телефону, факсу

«10 – Головний бухгалтер (бухгалтер чи інша особа, на яку покладено обов’язки з ведення бухгалтерського обліку платника податків)»

прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника або серія (за наявності) та номер паспорта (лише для фізосіб-платників, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта), номера телефону, факсу та дата призначення на посаду

«Інформація про засновників (для юридичних осіб)»

данні щодо всіх засновників юросіб: податковий номер (заповнюється юрособами-резидентами та відповідає коду за ЄДРПОУ), ідентифікаційний номер нерезидента у країні його місцезнаходження (заповнюється тільки засновниками-юрособами — нерезидентами), найменування засновника, дані про місцезнаходження, телефон службовий, факс, сума внеску в статутний капітал та назва валюти.

ЗІР, категорія 116.01

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Календар бухгалтера 2025: листопад

Рахувати зарплату, відпускні та лікарняні, планувати робочий час треба за будь-якої пори року і настрою бухгалтера. Допоможе у цьому виробничий календар на листопад 2025 та податковий календар на листопад 2025
21354

Порядок звільнення працівника: як діяти бухгалтеру

Без бухгалтера у разі звільнення працівника не обійтись. Він має знати і причину звільнення і дату припинення трудових відносин. А все тому, щоб правильно і вчасно розрахуватись із працівником. Розглянемо, як вплинув воєнний стан на порядок звільнення працівників
382181

Семінари та вебінари для бухгалтерів 2025: який обрати?

Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
34231

Допомога по частковому безробіттю 2025: хто має право та як оформити

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
11506

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
99797