Тонкощі заповнення форми № 1-ОПП

886

Запитання

Як заповнити поля з 1 по 10 заяви за формою № 1-ОПП юрособою або їх відокремленими підрозділами, відомості щодо яких не містяться в ЄДР, у разі зміни місцезнаходження, призначення керівника/тимчасово виконуючого обов’язки керівника, головного бухгалтера тощо?

Відповідь

Національна сертифікація бухгалтерів — 2025

Поля заяви за ф. № 1-ОПП заповнюйте наступним чином:

«1 — Податковий номер»

вказуйте реєстраційний (обліковий) номер платника, що надає податковий орган при взятті на облік

«1а — Податковий номер головного підприємства (для відокремленого підрозділу)»

відокремлений підрозділ вказує податковий номер головного підприємства

«2 — Повне найменування українською мовою»

інформацію про організаційно-правову форму та назву платника

«3 — Скорочене найменування українською мовою»

абревіатуру організаційно-правової форми та назва платника або інше власне скорочення найменування платника (за наявності)

«4 — Найменування контролюючого органу, до якого подається заява»

назву податкового органу за основним місцем обліку, до якого подаєте заяву № 1-ОПП

«Найменування контролюючого органу, з якого вибув платник»

заповнюйте в разі зміни місцезнаходження (місця проживання), внаслідок якої змінюєте адміністративно-територіальну одиницю та податковий орган, в якому перебуваєте на обліку, а також у разі зміни податкової адреси

«5 — Найменування органу державної реєстрації, дата реєстрації, номер реєстрації»

заповнюйте відповідно до документа, що підтверджує держреєстрацію (легалізацію, акредитацію), якщо таку реєстрацію передбачили законом

«Код та назва організаційно-правової форми»

код та назву організаційно-правової форми

 

«6 — Основний вид діяльності», «6а — Другорядні види діяльності»

відповідні коди та найменування основного та другорядних видів економічної діяльності

«7 — Розмір статутного капіталу в національній валюті»

суму статутного капіталу у національній валюті України. Для відокремлених підрозділів поле не заповнюють

«8 — Місцезнаходження»

адресні дані: поштовий індекс, область, район, місто, вулиця, номер будинку, номер корпусу, номер офісу/квартири

«9 — Керівник»

прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника або серія (за наявності) та номер паспорта (лише для фізосіб-платників, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта), номера телефону, факсу

«10 – Головний бухгалтер (бухгалтер чи інша особа, на яку покладено обов’язки з ведення бухгалтерського обліку платника податків)»

прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника або серія (за наявності) та номер паспорта (лише для фізосіб-платників, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта), номера телефону, факсу та дата призначення на посаду

«Інформація про засновників (для юридичних осіб)»

данні щодо всіх засновників юросіб: податковий номер (заповнюється юрособами-резидентами та відповідає коду за ЄДРПОУ), ідентифікаційний номер нерезидента у країні його місцезнаходження (заповнюється тільки засновниками-юрособами — нерезидентами), найменування засновника, дані про місцезнаходження, телефон службовий, факс, сума внеску в статутний капітал та назва валюти.

ЗІР, категорія 116.01

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як застосовувати міжнародні договори

Подвійне оподаткування — типова проблема міжнародного бізнесу. Уникнути її можна через міжнародні договори про усунення подвійного оподаткування. Тема стає актуальною, якщо маєте справу з нерезидентами, виплачуєте їм доходи (дивіденди, роялті, проценти, дохід від надання послуг), ведете облік в їхніх представництвах чи дочірніх підприємствах, самі здійснюєте бізнес за кордоном. З якими країнами укладені міжнародні договори та як їх застосовувати ― дізнайтеся в цьому огляді
12036

Трудовий договір в умовах воєнного стану: як оформити призупинення

Війна, на жаль, внесла зміни в наше життя. І трудове законодавство теж. З’явилася та процедура, якої раніше не було, ― призупинення трудового договору. Що це? Чим призупинення відрізняється від зупинення трудового договору та простою, як його оформити й показати у табелі та звітності ― у консультації
79261

Ліцензування підприємства: правила, відповідальність, бухгалтерський облік

Хочете почати торгівлю алкоголем чи стати туроператором, відкрити стоматкабінет? А може є потреба зберігати на території підприємства пальне? Ну що ж, вам доведеться отримати спеціальний дозвіл — ліцензію. Про ліцензування окремих видів господарської діяльності мова піде в сьогоднішній консультації: види діяльності, документи, загальні правила, зміни 2025, відповідальність, штрафи й особливості бухгалтерського обліку за НП(С)БО та МСФЗ
22399