Працевлаштування осіб з інвалідністю: розробили нові правила інформування Держслужби зайнятості

Федерація профспілок презентувала новий проєкт Порядку надання держслужбі зайнятості інформації, необхідної для організації працевлаштування осіб з інвалідністю.

inval_prava.jpg

Індексація зарплат у вересні та жовтні 2024-го

Федерація профспілок оприлюднила проєкт постанови КМУ, яким пропонують затвердити Порядок надання держслужбі зайнятості інформації, необхідної для організації працевлаштування осіб з інвалідністю. Так, роботодавець з дня виникнення в нього потреби в підборі працівників з інвалідністю та/або дати відкриття відповідних вакансій для працевлаштування осіб з інвалідністю, інформує центр зайнятості за його місцезнаходженням.

Інформація може надаватися:

  • в електронній формі (з накладенням чи без накладення електронного підпису або печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів);
  • або в паперовій формі (зі засвідченням підписом керівника / фізичної особи – підприємця або уповноваженої ним (нею) особи.

Форма надання такої інформації та порядок її заповнення затвердить Мінекономіки.

Крім того, в проєкті пропонують:

  • змінити Положення про Держслужбу України з питань праці від 11.02.2015 № 96. Зокрема, знімуть повноваження Держпраці проводити перевірки підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об’єднань осіб з інвалідністю, фізосіб, які використовують найману працю, з питань реєстрації у Фонді соцзахисту осіб з інвалідністю та подання ними звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю;
  • відкоригувати Порядок проведення перевірок, затверджений постановою КМУ від 31.01.2007 № 70. Згідно змін предметом проведення перевірки буде виконання суб’єктами господарювання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі шляхом його зарахування. Також визначили перелік документів, які суб’єкт господарювання зобов’язаний надати посадовій особі Держпраці для ознайомлення і перевірки, а саме:
    • особові картки, трудові книжки (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Держреєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування осіб з інвалідністю, що перебувають у трудових відносинах із суб’єктом господарювання;
    • інформацію про попит на робочу силу (вакансії) (форма № 3-ПН);
    • звіти з праці (форма № 1-ПВ);
    • копії документів, що підтверджують інвалідність працівників;
    • штатний розпис та ін.

За інформацією СПО Об’єднання профспілок


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Держбюджет 2025

14 вересня 2024 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на 2025 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 12000. Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
47

Календар бухгалтера 2024: жовтень

Актуальна осіння інформація для бухгалтера — виробничий календар на жовтень 2024 року та податковий календар на жовтень 2024 року. Розрахувати зарплату, відпускні та лікарняні, скласти табель робочого часу, вчасно подати фінансову, податкову та статистичну звітність і сплатити податки — у поміч календар для бухгалтера на жовтень 2024 року
19928

Страховий стаж для виходу на пенсію

У статті експерт розкаже все про страховий стаж для виходу на пенсію. Зручні таблиці допоможуть, коли постали перед потребою, як визначити страховий стаж для пенсії
115922

Резерв премій за підсумками року: створюємо та коригуємо

Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
7498

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді