Працевлаштування осіб з інвалідністю: розробили нові правила інформування Держслужби зайнятості

Федерація профспілок презентувала новий проєкт Порядку надання держслужбі зайнятості інформації, необхідної для організації працевлаштування осіб з інвалідністю.

inval_prava.jpg

Індексація зарплати в листопаді та грудні 2024 року

Федерація профспілок оприлюднила проєкт постанови КМУ, яким пропонують затвердити Порядок надання держслужбі зайнятості інформації, необхідної для організації працевлаштування осіб з інвалідністю. Так, роботодавець з дня виникнення в нього потреби в підборі працівників з інвалідністю та/або дати відкриття відповідних вакансій для працевлаштування осіб з інвалідністю, інформує центр зайнятості за його місцезнаходженням.

Інформація може надаватися:

  • в електронній формі (з накладенням чи без накладення електронного підпису або печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів);
  • або в паперовій формі (зі засвідченням підписом керівника / фізичної особи – підприємця або уповноваженої ним (нею) особи.

Форма надання такої інформації та порядок її заповнення затвердить Мінекономіки.

Крім того, в проєкті пропонують:

  • змінити Положення про Держслужбу України з питань праці від 11.02.2015 № 96. Зокрема, знімуть повноваження Держпраці проводити перевірки підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських об’єднань осіб з інвалідністю, фізосіб, які використовують найману працю, з питань реєстрації у Фонді соцзахисту осіб з інвалідністю та подання ними звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю;
  • відкоригувати Порядок проведення перевірок, затверджений постановою КМУ від 31.01.2007 № 70. Згідно змін предметом проведення перевірки буде виконання суб’єктами господарювання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі шляхом його зарахування. Також визначили перелік документів, які суб’єкт господарювання зобов’язаний надати посадовій особі Держпраці для ознайомлення і перевірки, а саме:
    • особові картки, трудові книжки (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Держреєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування осіб з інвалідністю, що перебувають у трудових відносинах із суб’єктом господарювання;
    • інформацію про попит на робочу силу (вакансії) (форма № 3-ПН);
    • звіти з праці (форма № 1-ПВ);
    • копії документів, що підтверджують інвалідність працівників;
    • штатний розпис та ін.

За інформацією СПО Об’єднання профспілок


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Норми тривалості робочого часу 2025

У статті знайдете календар робочого часу 2025 для 5-денки та 6-денки та іншу доречну інформацію для планування часу, наприклад, про облік робочого час в реаліях воєнного часу
4186

Зразкова добірка: Документи для призначення та виплати лікарняних і декретних

Зразки наказів, повідомлень і протоколу допоможуть задокументувати: призначення уповноважених із питань оплати непрацездатності, засідання уповноважених, виплату лікарняних і декретних, відмову у виплаті, комунікації з працівниками й ПФУ
85

Прожитковий мінімум 2025: розмір, таблиця

Прожитковий мінімум — це показник, який використовується у розрахунках різних соціальних виплат, наприклад пенсій, допомоги з безробіття, аліментів. Його використовують також і в оподаткуванні. Усе, що варто знати про прожитковий мінімум у 2025 році, — в огляді
1236

Держбюджет 2025

19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
659

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді