Діє порядок прийняття митницями рішень щодо зобов'язуючої інформації

Для практичної реалізації системи прийняття рішень щодо зобов’язуючої інформації на основі практики ЄС Мінфін прийняв наказ від 23.12.2022 № 455

Діє порядок прийняття митницями рішень щодо зобов'язуючої інформації

Благодійні організації: практикум з обліку та оподаткування

Наказ Мінфіну від 23.12.2022 № 455

Наказом від 23.12.2022 № 455 Мінфін затверджує, зокрема, порядок:

  • прийняття рішень щодо зобов’язуючої інформації з питань класифікації товарів та визначення країни походження товарів, у тому числі форми заяв та рішень;
  • продовження строку використання таких рішень;
  • дослідження (аналізу, експертизи) проб (зразків) товарів для прийняття митним органом рішень.

Також у зв’язку із запровадженням рішень щодо зобов’язуючої інформації з питань класифікації товарів оновили порядок роботи митних органів при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщують через митний кордон України.

Рішення щодо зобов’язуючої інформації, строк дії яких складає 3 роки (з можливістю подальшого продовження), гарантують бізнесу правову визначеність та незмінність позиції митних органів щодо класифікації товарів або визначення країни походження таких товарів.

Це сприятиме підвищенню рівня прогнозованості та передбачуваності ведення зовнішньоекономічної діяльності, у тому числі надає можливість бізнесу заздалегідь володіти інформацією про рівень ввізного мита, яким оподатковуватимуть товар при імпорті.

Окрім «нових» товарів, які ще не імпортували в Україну, підприємство також має право отримати рішення щодо зобов’язуючої інформації щодо товарів, митне оформлення яких вже здійснювали. Наявність рішення митних органів щодо класифікації товарів не є підставою для відмови у прийнятті рішення щодо зобов’язуючої інформації з питань класифікації товарів. При цьому, після прийняття рішення щодо зобов’язуючої інформації воно є обов’язковим для виконання як підприємством, так і митним органом.

У разі скасування митним органом наданого ним рішення щодо зобов’язуючої інформації з причини внесених законодавчих змін, підприємству надали право користування таким рішенням ще на строк до 6 місяців. Для цього підприємство повинно звернутися до митниці. Це дозволить підприємству завершити зовнішньоекономічні операції на умовах визначених у скасованому рішенні.

Наказ № 455 набрав чинності 14.03.2023 — це день, коли його опублікував «Офіційний вісник України» (№ 27).

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Контрагенти з рф, рб та пов’язані з ними особи: обмеження, заборони, ризики госпдіяльності та іншої співпраці

В огляді експерт коментує заборони, обмеження, ризики господарської діяльності та відповідальність за співпрацю з нинішніми, колишніми чи потенційними партнерами, які мають коріння в рф чи рб. Як визначити пов’язаність особи з державою-агресором та як уберегти себе від можливих ризиків незнання такого звʼязку?
15067

Як застосовувати міжнародні договори

Подвійне оподаткування — типова проблема міжнародного бізнесу. Уникнути її можна через міжнародні договори про усунення подвійного оподаткування. Тема стає актуальною, якщо маєте справу з нерезидентами, виплачуєте їм доходи (дивіденди, роялті, проценти, дохід від надання послуг), ведете облік в їхніх представництвах чи дочірніх підприємствах, самі здійснюєте бізнес за кордоном. З якими країнами укладені міжнародні договори та як їх застосовувати ― дізнайтеся в цьому огляді
12339

Код УКТ ЗЕД: як знайти

Щоб отримати код УКТ ЗЕД онлайн, скористайтеся навігатором від системи «Експертус Головбух» — знайдіть свій код товару за УКТ ЗЕД
53935

Заповнення та подання звіту про експорт (імпорт) послуг (форма № 9-ЗЕЗ (квартальна))

Експорт-імпорт послуг є постійним об’єктом дослідження у статистичних щорічниках. Ці дані отримують із форми № 9-ЗЕЗ. З’ясуємо, хто й як складає звіт про експорт (імпорт) послуг
32909

Оферта: що це та як оформити

Оферта як пропозиція укласти угоду, як використовувати оферту у ЗЕД, якими бувають оферти, структура оферти, контроферта та прийняття угоди — акцепт оферти. Публічна оферта як необхідність у діяльності інтернет-магазину. Ці та інші питання — в огляді
4128

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді