Як внести зміни до Реєстру неприбуткових установ та організацій

Податківці визначили перелік документів, які подають для внесення змін до Реєстру неприбутківців

Як внести зміни до Реєстру неприбуткових установ та організацій

Благодійні організації: практикум з обліку та оподаткування

Неприбуткова організація повинна подати до податкового органу реєстраційну заяву з позначкою «зміни», до якої додати копії документів у разі:

  • зміни організаційно-правової форми;
  • внесення змін до її установчих документів або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких вона діє.

Цього вимагає пункт 133.4 Податкового кодексу України (ПК) та Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затверджений постановою КМУ від 13.07.2016 № 440 (далі — Порядок).

Для зміни відомостей, які містить Реєстр неприбуткових установ та організацій, подають:

1. Реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку, з позначкою «зміни»;

2. Копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів), засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності);

3. Житлово-будівельні кооперативи додатково подають засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що:

  • підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження;

або

  • придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом;

4. Неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН подають засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який:

  • підтверджує включення до організації вищого рівня;
  • надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.

Упродовж трьох р. дн. податковий орган вносить зміни до відомостей, які містить Реєстр неприбуткових установ та організацій, або надає відмову в разі:

  • встановлення невідповідності неприбуткової організації вимогам, визначеним пунктом 133.4 ПК;
  • подання неприбутковою організацією не в повному обсязі зазначених документів, необхідних для внесення змін.

За інформацією ДПС у Житомирській області

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Податок на додану вартість (ПДВ): що це, ставки, пільги та порядок сплати

В аналітиці розбираємо, що таке ПДВ, все про ПДВ 2025/2026 — ставки, платники, бюджетне відшкодування, податкові пільги, призупинення перебігу строків давності, звільнення від ПДВ товарів, необхідних на фронті
99773

ЄСВ для ФОПів у 2026 році: хто сплачує, хто звільнений і який розмір внеску

Питання сплати ЄСВ для ФОПів у 2026 році знову стає актуальним. Воєнна пільга, яка звільняла підприємців від внеску за себе, не діятиме. Тож ФОПам доведеться повернутися до повних нарахувань — окрім тих, хто має законні підстави для звільнення. Розбираємо, хто у 2026 році сплачуватиме ЄСВ, кого звільнять, і який буде мінімальний внесок
1578

Як ЗОЗ списувати майно до та після перетворення на КНТ

З’ясуємо, чи можуть комунальні ЗОЗ списувати майно протягом перехідного періоду — після скасування Господарського кодексу та до перетворення на КНТ. Обговоримо, як відбуватиметься ліквідація майна після перетворення та чи можна буде списувати майно, що отримали на праві узуфрукта
53

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді