Податкові перевірки: практикум із захисту
Відповідно до Регламенту Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС України, адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації у разі:
- відсутності документів необхідних для ідентифікації та реєстрації;
- відсутності у заявника/відповідальної особи документів, які засвідчують її особу та повноваження;
- подання неналежно засвідчених копій документів;
- подання документів/копій документів, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення, написи олівцем або мають пошкодження, внаслідок чого їх текст (фото) неможливо прочитати (розпізнати);
- невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника;
- ненадання контактного номеру телефону та діючої електронної адреси;
- ненадання запитів на формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів заявником або відповідальною особою;
- відсутності захищених носіїв особистих ключів для генерації особистих ключів у заявника на момент реєстрації;
- з інших обґрунтованих підстав.
У разі відмови в реєстрації, на вимогу заявника, один примірник реєстраційної картки з додатками та позначкою адміністратора реєстрації про відмову із зазначенням підстав повертають заявнику, а другий з такою ж позначкою залишають у відокремлених пунктах реєстрації. Додатково, адміністратор реєстрації може долучити копію документу, на підставі якого відмовили в реєстрації.
За інформацією ДПС у Чернігівській області
📌Не подали або несвоєчасно подали податкову звітність
📌Не дотримали строків зберігання документів
📌Невчасно сплатили податки