Продавці авто надаватимуть покупцям дані про офіційні витрати пального та викиди СО2

Мінекономіки на своєму сайті оприлюднило проєкт постанови КМУ зі змінами до Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери

Продавці авто надаватимуть покупцям дані про офіційні витрати пального та викиди СО2

Метою проєкту є наближення національного законодавства про захист прав споживачів до законодавства ЄС та гармонізації системи захисту прав споживачів в Україні з принципами, підходами та практиками ЄС шляхом імплементації Директиви 1999/94/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 13.12.1999 про доступність інформації для споживачів про економію палива та викиди вуглекислого газу щодо продажу нових легкових автомобілів.

Проєктом постанови:

  • уносять зміни до постанови КМУ «Про затвердження Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери» від 11.11.2009 № 1200. Зокрема, Мінінфраструктури, МВС та Міндовкілля повинні підготувати посібник щодо витрат пального та питомих викидів CO2 та оновлювати його раз на рік;
  • уносять зміни до Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затвердженого постановою КМУ від 11.11.2009 № 1200. Змінами:
  • зобов’язують госпсуб’єктів надавати споживачам у місці продажу нових легкових автомобілів інформацію про офіційні витрати пального та офіційні питомі викиди СО2;
  • встановлюють вимоги до етикетки, яка має бути прикріплена до автомобіля, що продається, або розміщується біля нього;
  • встановлюють вимоги до плакату та електронного дисплею, що мають бути розміщені на видимому та доступному для споживача місці;
  • встановлюють вимоги до рекламних матеріалів нових легкових автомобілів;
  • встановлюють вимоги до інформації, яка має міститись у посібнику щодо витрат пального та питомих викидів CO2.

За інформацією Мінекономіки

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Собівартість продукції підприємства: приклад розрахунку

Собівартість — це один з ключових економічних показників будь-якого підприємства. У процесі її розрахунку можуть брати участь не тільки бухгалтер, але й економіст. Якими правилами слід керуватися при розрахунку собівартості продукції, якою вона буває та як її правильно показати в обліку формування собівартості, методи й способи калькулювання, документальне оформлення калькулювання — питання цього огляду
117131

Оферта: що це та як оформити

Оферта як пропозиція укласти угоду, як використовувати оферту у ЗЕД, якими бувають оферти, структура оферти, контроферта та прийняття угоди — акцепт оферти. Публічна оферта як необхідність у діяльності інтернет-магазину. Ці та інші питання — в огляді
4404

Агентський договір: зразок

Агент — це посередник, який шукає клієнта для замовника. Укладений з агентом договір визначає його права, обов’язки, правила оплати його послуг. Як скласти агентський договір, що у ньому слід передбачити, чи треба довіреність, документація агентської діяльності, зразок агентського договору — все це знайдете в огляді
31161

Як оподаткувати роздачу подарункових сертифікатів працівникам компанії

Продати можна не лише товари, а й право на їх придбання. Носієм такого права є власник подарункового сертифіката. В огляді — корисні підказки для бухгалтера про оподаткування подарункових сертифікатів
17945

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді