Календар податків: що потрібно сплатити та подати 20 лютого 2026 року

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

20 лютого 2026 року — граничний термін сплати податкових платежів та подання податкової звітності

Календар податків: що потрібно сплатити та подати 20 лютого 2026 року

20 лютого 2026 року, п’ятниця,

  • останній день подання:

за січень 2026 року:

  • декларації з акцизного податку;
  • податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску податковими агентами та платниками єдиного внеску (крім фізичних осіб — підприємців та/або осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, як податкових агентів та платників єдиного внеску);
  • податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) у разі неподання податкової декларації на 2026 рік;
  • податкової декларації з орендної плати за земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, передані в оренду відповідно до статті 120-1 глави 19 розділу ІV Земельного кодексу України у разі неподання податкової декларації на 2026 рік;
  • податкової декларації з податку на додану вартість;
  • податкової декларації з рентної плати з розрахунком:
    • рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;
    • рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;
    • рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами;
    • рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України;

на 2026 рік:

  • податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян);
  • податкової декларації з орендної плати за земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, передані в оренду відповідно до статті 120-1 глави 19 розділу ІV Земельного кодексу України;
  • податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
  • податкової декларації з транспортного податку;
  • податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи (юридичними особами на 2026 рік та фізичними особами — підприємцями, в якій зазначаються нарахування податкового зобов’язання з єдиного податку за 2025 рік із розрахунком авансових внесків з єдиного податку на 2026 рік);

Національна сертифікація бухгалтерів — 2027  

останній день сплати:

за ІV квартал 2025 року:

  • єдиного податку фізичними особами — підприємцями — платниками єдиного податку четвертої групи за результатами поданих декларацій;

за січень 2026 року:

  • єдиного внеску роботодавцями за найманих працівників, крім гірничих підприємств;

за лютий 2026 року:

  • авансового внеску з військового збору фізичними особами — підприємцями — платниками єдиного податку першої, другої та четвертої груп;
  • авансового внеску з єдиного податку платниками єдиного податку першої та другої груп;
  • авансового внеску з податку на доходи фізичних осіб за кожне місце роздрібної торгівлі пальним фізичними особами — підприємцями на загальній системі оподаткування, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним;
  • авансового внеску з податку на прибуток підприємств за кожне місце роздрібної торгівлі пальним підприємствами, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним.

За інформацією ДПС у Дніпропетровській області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самозайняті особи: облік та оподаткування

Хто може бути самозайнятою особою, які податки сплачує самозайнята особа, можливості здійснення трудової діяльності, про умови оподаткування доходів та витрат самозайнятих осіб, до яких належить фізичні особи-підприємці та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність. Ці та інші питання — в цьому огляді
25465

Податковий борг у 2026 році: як перевірити та що робити

Податковий борг може спричинити пеню, податкову заставу та примусове стягнення коштів. Пояснимо, як перевірити податковий борг у 2026 році, коли він виникає та як його погасити або списати. Розберемо також наслідки боргу для підприємств і єдинників
57431

Великі платники податків: критерії та вимоги

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
24590

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді