Запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Система електронного адміністрування реалізації пального запроваджується з 1 березня 2016 року

Система електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) запроваджується з 1 березня 2016 року.

Юридичні особи та фізичні особи — підприємці, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку з реалізації пального до початку здійснення такої реалізації. Для реєстрації необхідно подати заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою J(F)1310301. Заява надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку винятково в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб. Електронні формати заяви та інших документів для СЕАРП розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» (Платникам податків про електронну звітність — Інформаційно-аналітичне забезпечення — Реєстр електронних форм податкових документів).

Заява може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою cabinet.sfs.gov.ua. Також для формування заяви в електронному вигляді платник податків на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Підтвердженням про отримання контролюючим органом заяви є перша квитанція (квитанція про доставку). Після автоматичної обробки заяви  платнику не пізніше наступного робочого дня направляється друга квитанція. У другій квитанції зазначається інформація про результати розгляду, а саме повідомлення про реєстрацію особи платником податку шляхом включення її до Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального (далі — Реєстр платників) або повідомлення про необхідність подання нової заяви у разі виявлення порушень вимог щодо електронного цифрового підпису, дотримання форми, порядку заповнення і подання заяви.

У разі подання заяви до 01.03.2016 датою реєстрації платником податку особи, яка подала таку заяву, є дата, що відповідає першому дню перехідного періоду, тобто 01.03.2016.

Особа, зареєстрована платником податку, може направити до ДФС засобами електронного зв’язку в електронному вигляді запит для отримання витягу із Реєстру платників за формою J(F)1302501. Не пізніше наступного робочого дня після отримання запиту ДФС направляє особі засобами електронного зв’язку в електронному вигляді витяг із Реєстру платників. Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до Реєстру платників. Також переглянути інформацію з Реєстру платників можна в оновленому Електронному кабінеті платника (відкрита та закрита частини — Інформація з Реєстрів ДФС — Реєстр платників акцизного податку).

Інформацію про реквізити відкритого електронного рахунка ДФС надсилає платнику податку не пізніше операційного дня, що настає за днем відкриття такого рахунка.


Схема електронного адміністрування РП

Запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального


Реєстрація платників акцизного податку з реалізації пального 

Запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Лікарняні 2025: як розрахувати та нарахувати правильно

Як правильно нарахувати лікарняні? Що врахувати під час розрахунку, як працює електронний листок непрацездатності, що означають його статуси і коли ще можна використати паперовий — пояснюємо все
414543

Військовий збір 2025: ставки з зарплати, приклад розрахунку, штрафи

Військовий збір — це обов’язковий платіж із зарплати, який спрямовують на фінансування ЗСУ. Який військовий збір у 2025 році, як його утримувати, хто є платником, які об’єкти оподаткування, звітність і штрафи — читайте в огляді
242049

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
434970

Аліменти 2025: розмір, оподаткування, відповідальність за несплату + приклади

Який мінімальний розмір аліментів у 2025 році? Як їх обліковувати, оподатковувати, документувати? У консультації — актуальні суми, приклади оформлення та нюанси відповідальності за несплату аліментів
344586

Податкова накладна 2025: як заповнювати за актуальною формою + зразки

Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2025 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
389024

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді