За яких умов можна використовувати старі КОРО

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Податківці проінформували про затвердження нових форм книг ОРО (КОРО), які передбачають відображення загальної суми розрахунків (графа 5), суми розрахунків, що оподатковуються ПДВ (графа 6), суми розрахунків, що оподатковуються акцизним податком (графа 7), суми ПДВ (графа 8) та суми акцизного податку (графа 9).

Тож тепер перші, другі та наступні КОРО на РРО мають реєструватись лише за новими формами.

Утім суб’єкти господарювання, з позиції ДФС, можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані КОРО на РРО за старою формою до першої із подій:

• закінчення КОРО;

• завершення строку служби або припинення застосування відповідного РРО;

• виникнення підстав для перереєстрації або скасування реєстрації книги.

Такі книги дозволяється перереєстровувати лише у перехідний період — протягом місяця після 26.07.2016. Після спливу зазначеного терміну в разі виникнення підстав для перереєстрації КОРО реєструється друга або наступна КОРО на РРО за новою формою.

При цьому суб’єкти господарювання, діяльність яких пов’язана з реалізацією підакцизних товарів, у касових чеках яких обов’язковим реквізитом є дані про акцизний податок, за використання раніше зареєстрованих КОРО (за старою формою) здійснюють у них записи так:

1) у назвах граф 6, 7 КОРО за старою формою слід дописати знак «/» та, відповідно, слова «за ставкою акцизного податку», «сума акцизного податку»;

2) за наявності розрахункових операцій за товари підакцизної групи послідовно вносяться:

• до графи 6 — суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою податку на додану вартість, «/», суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою акцизного податку;

• до графи 7 — сума ПДВ», «/», сума акцизного податку.

Та все ж ведення у такий спосіб КОРО є незручним, і ДФС рекомендує зазначеним суб’єктам господарювання звернутися до органу ДФС за місцем реєстрації книги для реєстрації другої та наступної КОРО на РРО за новою формою. Така реєстрація може бути здійснена у будь-який час.

У суб’єктів господарювання, діяльність яких не пов’язана з реалізацією підакцизних товарів, касові чеки, що друкуються РРО, не містять даних про акцизний податок та відповідні графи 7, 9 КОРО будуть незаповненими. Відповідно, такі суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані КОРО без унесення до них будь-яких змін, але лише до виникнення зазначених вище підстав для припинення використання книги.

Лист ДФС від 05.08.2016 № 26665/7/99-99-08-01-03-17

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

ФОП-єдинник перевищив ліміт: чи потрібно застосовувати РРО

Чи є зараз ліміт доходу для ФОП, який дозволяє не встановлювати РРО/пРРО? Чи можна ФОП не встановлювати РРО/пРРО, якщо клієнти розраховуються безготівково — платіжними картками, зокрема через систему WayForPay, LiqPay чи подібні?
4182

Наказ про ліміт каси: зразок і правила встановлення

Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
39563

Інтернет-торгівля і РРО: коли потрібен касовий апарат при онлайн-продажах

Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку Інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
23183

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді