Так, законопроект 2418а передбачає зміну системи перевірок та посилення захисту малого та середнього бізнесу. Головними змінами стануть розширення переліку основних принципів державного нагляду із паралельним звуженням повноважень органів держконтролю, скасування планових показників чи будь-якого іншого планування щодо притягнення підприємств до відповідальності.
Законопроектом № 2531а заплановано створення прозорої та відкритої електронної бази перевірок, які здійснюють державні органи.
Законопроект 2422а сприяє підвищенню відповідальності контролюючих органів за перевищення своїх повноважень чи зловживання ними.
Захист малого та середнього бізнесу від надмірно частих планових та позапланових перевірок шляхом їх обмеження передбачає законопроект 3153.
Законопроект 3132 підвищить ефективність процедури банкрутства. Це означає захищеність прав кредиторів та інвесторів, вдосконалення продажу майна на аукціоні, а також ефективніше виконання контрактів та судових рішень.
Законопроект 4470 встановить норми укладання корпоративних договорів. Це дуже зручна і поширена світова практика, яка в українському законодавстві поки не регламентована.
Законопроект 2764 має на меті спростити процес реструктуризації заборгованості підприємства та усунути правові невизначеності.
Законопроектом 4591 заплановано створення в Україні інституту бізнес-омбудсмена, який буде сприяти суб’єктам підприємництва у захисті їх прав.
Регулювання сфери державних інвестицій передбачено законопроектом 4547/4547-1. Це, зокрема, розмежування понять «інвестиції» та «допомога», децентралізація рішень стосовно державного інвестування та спрощення процедур отримання державної підтримки.
Законопроект 4666 полегшить юридичне функціонування товариств з обмеженою відповідальністю із врахуванням концептуальних засад законодавства країн Європейського Союзу.
Законопроекти 3498, 3499, 3500 та 3516 спрямовані на розвиток ринку деривативів та фінансового сектору.
Схвалення цих законопроектів Верховною Радою очікується цієї осені.