Умови ведення та доступу до Реєстру ТТН на пересіщення спирту і алкогоглю змінилися

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

З 4.11.2016 набрали чинності зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, які були затверджені Постановою КМУ від 28.10.2015 № 864, - повідомляє Головне управління ГУ ДФС у Вінницькій області

Зміни стосуються процесу формування товарно-транспортних накладних суб’єктами господарювання, що мають ліцензії на виробництво та/або торгівлю спиртом етиловим та алкогольними напоями, під час відвантаження вказаних товарів з акцизного складу, а саме: деталізовано процес накладання електронного цифрового підпису.

Отже, після складення товарно-транспортних накладних на них накладаються електронні цифрові підписи в такому порядку: перший - електронний цифровий підпис бухгалтера або особи, відповідальної за облік відвантажених матеріальних цінностей, другий - електронний цифровий підпис керівника або особи, на яку покладено відповідні обов'язки, третій - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки (за наявності).

Підтвердженням факту реєстрації товарно-транспортних накладних у Реєстрі є наявність квитанції в електронній формі (а не наявність реєстраційного номера, як це було до прийнятих змін).

Крім того, змінилися умови доступу до даних Реєстру, який відтепер надається лише представникам контролюючого органу на акцизному складі та правоохоронним органам відповідно до укладених договорів про інформаційне співробітництво.

Нагадуємо, що Єдиним реєстром товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, адміністратором та держателем якого є Державна фіскальна служба, є спеціалізована електронна база даних, яка містить інформацію товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв з їх реєстраційними номерами та використовується з метою здійснення контролю за переміщенням митною територією України спирту етилового та алкогольних напоїв.

Відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії блокування податкових накладних: останні зміни

Оновлена система моніторингу податкових накладних попри воєнний стан працює, результатом чого можливе блокування податкової накладної чи розрахунку коригування. У консультації експерта про те, як відбувається блокування накладних з урахуванням останніх змін
149819

Головне для бухгалтера в серпні 2025

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні
732

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
20430

Індексація зарплати на підприємстві: коли, кому й скільки

Індексація зарплати — це компенсація втрати вартості коштів у зв'язку з інфляційними процесами. Якою буде індексація зарплати, загальні правила її нарахування, обрання базового місяця, індексація зарплати починаючи з липня 2025, таблиця індексації, приклади розрахунку індексації, індексація зарплати 2025 — детально в огляді
108525

Рентна плата: як розрахувати, кому та коли сплачувати

Рентна плата — це плата за використання природних ресурсів. Надра, вода, лісові ресурси, радіочастотний ресурс — усе це об’єкти рентної плати. У консультації знайдете відповіді на запитання, хто й коли має звітувати, а також дізнаєтеся, з чого складається рентна плата
9693

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді