Умови ведення та доступу до Реєстру ТТН на пересіщення спирту і алкогоглю змінилися

З 4.11.2016 набрали чинності зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, які були затверджені Постановою КМУ від 28.10.2015 № 864, - повідомляє Головне управління ГУ ДФС у Вінницькій області

Зміни стосуються процесу формування товарно-транспортних накладних суб’єктами господарювання, що мають ліцензії на виробництво та/або торгівлю спиртом етиловим та алкогольними напоями, під час відвантаження вказаних товарів з акцизного складу, а саме: деталізовано процес накладання електронного цифрового підпису.

Отже, після складення товарно-транспортних накладних на них накладаються електронні цифрові підписи в такому порядку: перший - електронний цифровий підпис бухгалтера або особи, відповідальної за облік відвантажених матеріальних цінностей, другий - електронний цифровий підпис керівника або особи, на яку покладено відповідні обов'язки, третій - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки (за наявності).

Підтвердженням факту реєстрації товарно-транспортних накладних у Реєстрі є наявність квитанції в електронній формі (а не наявність реєстраційного номера, як це було до прийнятих змін).

Крім того, змінилися умови доступу до даних Реєстру, який відтепер надається лише представникам контролюючого органу на акцизному складі та правоохоронним органам відповідно до укладених договорів про інформаційне співробітництво.

Нагадуємо, що Єдиним реєстром товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, адміністратором та держателем якого є Державна фіскальна служба, є спеціалізована електронна база даних, яка містить інформацію товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв з їх реєстраційними номерами та використовується з метою здійснення контролю за переміщенням митною територією України спирту етилового та алкогольних напоїв.

Відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Код УКТ ЗЕД в податковій накладній: як визначити

Код УКТ ЗЕД попри його назву використовують не лише під час оформлення операцій зовнішньоекономічної діяльності, але й має безпосереднє відношення до податкових накладних за умови внутрішнього постачання товарів. Як визначити цей код, до яких наслідків можуть призвести помилки, чи можна його скорочувати, коли він не потрібен, розрахунок коригування при помилці в коді УКТ ЗЕД 2025 — це все знайдете у консультації
93290

Бронювання працівників сільгосппідприємств після 01.04.2025

Підприємства агросектора можуть отримати критичний статус, що дає змогу бронювати працівників. Зберіть документи та зверніться до Мінагрополітики чи обласної держадміністрації залежно від того, які критерії виконуєте. Якщо отримали критичність, переходьте до бронювання на Порталі Дія. Експерт пояснив, як не втратити можливість забронювати працівників
1125

Відпустка та податкові канікули ФОП

У фізособи-підприємця є можливість призупинити на місяць свій бізнес та отримати податкові канікули — піти у відпустку. Як її оформити, які нюанси перебування у такій відпустці, зразок заяви на відпустку ФОП — у консультації
38190

Митна декларація: зразок заповнення, види, терміни

Митна декларація — це однин із документів, який використовують в обліку податкового кредиту з ПДВ. В огляді про те, якою буває митна декларація, як її заповнювати, що про митні декларації треба знати бухгалтеру
149468

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді