Мінфін відкоригував абзац третій пункту 1 розділу II Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 № 879.
Відповідно до внесених змін до складу інвентаризаційної комісії за рішенням керівника підприємства можуть бути включені тільки лише члени ревізійної комісії господарського товариства.
Раніше членами інвентаризаційної комісії могли бути також представники структурного підрозділу (служби) з внутрішнього аудиту (внутрішні аудитори).
Наказ Мінфіну «Про внесення зміни до Положення про інвентаризацію активів та зобов'’язань» від 04.10.2016 № 868
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у грудні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники і найважливіші новини, які вплинуть на роботу бухгалтера у грудні
Якщо проводити інвентаризацію хаотично, вона може затягнутися так, що доведеться сидіти за роботою і в новорічну ніч. Щоб зробити все чітко і правильно, скористайтеся підказками від експертів «Головбуха». Скачуйте і дійте за списком!
Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Як провести інвентаризацію земель та відобразити земельні ділянки в обліку підприємства, — в цій консультації