Мінфін відкоригував абзац третій пункту 1 розділу II Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 № 879.
Відповідно до внесених змін до складу інвентаризаційної комісії за рішенням керівника підприємства можуть бути включені тільки лише члени ревізійної комісії господарського товариства.
Раніше членами інвентаризаційної комісії могли бути також представники структурного підрозділу (служби) з внутрішнього аудиту (внутрішні аудитори).
Наказ Мінфіну «Про внесення зміни до Положення про інвентаризацію активів та зобов'’язань» від 04.10.2016 № 868
Якщо проводити інвентаризацію хаотично, вона може затягнутися так, що доведеться сидіти за роботою і в новорічну ніч. Щоб зробити все чітко і правильно, скористайтеся підказками від експертів «Головбуха». Скачуйте і дійте за списком!
Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Як провести інвентаризацію земель та відобразити земельні ділянки в обліку підприємства, — в цій консультації
Зазвичай перед початком проведення інвентаризації керівник підприємства видає наказ. Тримайте зразки оформлення наказу про проведення річної та позапланової інвентаризації
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Інвентаризація – це контрольний захід, який дає можливість виявити відхилення між даними бухобліку та фактичною наявністю активів. Яка ж послідовність проведення інвентаризації матеріальних цінностей? У чому особливості інвентаризації ТМЦ на відповідальному зберігання, ТМЦ у дорозі, незавершеного виробництва? Це тема сьогоднішньої консультації