Мінфін відкоригував абзац третій пункту 1 розділу II Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 № 879.
Відповідно до внесених змін до складу інвентаризаційної комісії за рішенням керівника підприємства можуть бути включені тільки лише члени ревізійної комісії господарського товариства.
Раніше членами інвентаризаційної комісії могли бути також представники структурного підрозділу (служби) з внутрішнього аудиту (внутрішні аудитори).
Наказ Мінфіну «Про внесення зміни до Положення про інвентаризацію активів та зобов'’язань» від 04.10.2016 № 868
Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Як провести інвентаризацію землі та відобразити земельні ділянки в обліку підприємства, — у цій консультації
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Розповімо, чому вигідно провести інвентаризацію до 31 грудня поточного року
Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
Зазвичай перед початком проведення інвентаризації керівник підприємства видає наказ. Тримайте зразки оформлення наказу про проведення річної та позапланової інвентаризації