Дякувати податківцям, адже вони детально роз’яснили, як з 01.01.2017 року застосовуються штрафи за порушення порядку звітування щодо трансфертного ціноутворення.
Зокрема, контролери нагадали, що у разі встановлення після 01.01.2017 фактів такого порушення для розрахунку штрафних санкцій використовується прожитковий мінімум для працездатної особи, встановлений на 1 січня відповідного податкового (звітного) року, за який встановлено порушення.
Крім того, податківці роз’яснили особливості розрахунку термінів при застосуванні штрафних санкцій. Так, сума штрафних (фінансових) санкцій (штрафу), що визначена у податковому повідомленні-рішенні за формою «ПС», підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання цього податкового повідомлення-рішення (у разі проведення адміністративного або судового оскарження протягом десяти календарних днів, що настають за днем узгодження). Днем закінчення процедури адміністративного оскарження вважають день узгодження грошового зобов’язання платника податків. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов’язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили (пп. 56.17.5 та п. 56.18 Податкового кодексу України, ПК).
Отже, якщо платник податків (після застосування до нього штрафних санкцій, визначених абзацами 1-4 п. 120.3 ПК) знов-таки не подає звіт про контрольовані операції/документацію з трансфертного ціноутворення, контролюючий орган застосовую штрафні санкції, визначені вже абзацами 6 та 7 пункту 120.3 ПК.
Лист ДФС від № 3282/7/99-99-14-01-02-17