Кабмін упорядкував комплексні перевірки

Кабміном було проведено законодавче упорядкування проведення комплексних перевірок

Уряд затвердив Порядок здійснення комплексних планових заходів державного нагляду (контролю). Порядок встановлює процедуру проведення планового заходу державного нагляду (контролю) комплексно — одночасно всіма органами державного нагляду, до планів яких включено суб’єкт господарювання.

Комплексні перевірки проводять відповідно до Плану здійснення комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) органів державного нагляду (контролю), який Державна регуляторна служба України (ДРС) затверджує наказом та оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті не пізніше 15 листопада року, що передує плановому. Підставою для комплексної перевірки є наказ (рішення, розпорядження) відповідного органу держнагляду, який має містити найменування суб’єкта господарювання, якого перевірятимуть, і предмет комплексної перевірки.

Комплексна перевірка може тривати не більше ніж 10 робочих днів, а щодо суб’єктів мікро- та малого підприємництва — п’ять робочих днів.

Перевіряльники перед початком перевірки зобов’язані:

  • пред’явити керівнику суб’єкта господарювання — юридичної особи, його відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі (фізичній особі — підприємцю або уповноваженій ним особі) посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що посвідчує особу перевіряльника:
  • надати суб’єкту господарювання копію посвідчення (направлення);
  • заповнити журнал реєстрації заходів державного нагляду (контролю) (якщо такий є в суб’єкта господарювання).

За результатами комплексних перевірок кожен орган держнагляду:

  • окремо складає акти у двох примірниках;
  • ознайомлює суб’єкта господарювання (уповноважену ним особу) з відповідним актом протягом останнього дня комплексної перевірки з урахуванням робочого часу суб’єкта господарювання, встановленого його правилами внутрішнього трудового розпорядку.

Останнього дня комплексної перевірки перевіряльники та суб’єкт господарювання підписують два примірники такого акта, один з яких вручають керівнику юрособи або фізособі-підприємцю. Якщо такий керівник (фізособа-підприємець) не погоджується з актом, він підписує такий акт із зауваженнями.

Якщо суб’єкт господарювання відмовляється отримати примірник акта, другий примірник акта йому надсилають рекомендованим поштовим відправленням із описом вкладення та повідомленням про вручення протягом трьох робочих днів після завершення комплексної перевірки.

Постанова КМУ від 24.05.2017 № 350


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт податкової перевірки 2025

Акт податкової перевірки — це документ, яким частіше за все закінчується податкова перевірка. Що в ньому має бути і на що звернути увагу? Як використати інформацію з нього для оскарження та можливі варіанти дій після отримання акта? Які зміни у змісті акта податкової перевірки у 2025 році? Відповіді у консультації
35300

Оскарження податкового повідомлення-рішення 2025

У випадку, коли органи ДПС виявили порушення, платник податків отримує податкове повідомлення-рішення (ППР). Як бути, якщо не згодні із рішенням ДПС? У консультації знайдете, як виглядає скарга на податкове повідомлення-рішення (зразок), а також порядок оскарження ППР
43034

Як проводять перевірки упродовж воєнного стану

У статті поговоримо про проведення перевірок під час воєнного стану в Україні. Розберемося, які перевірки проводять держоргани під час воєнного стану та кого може чекати штраф після перевірок.
27180

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді