Зберігаєш пальне інших осіб — організуй акцизний склад

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Акцизний склад — це спеціально обладнані приміщення на обмеженій території, розташовані на митній території України, де розпорядник акцизного складу виробляє, переробляє, змішує, навантажує-розвантажує, зберігає пальне

Акцизний склад — це спеціально обладнані приміщення на обмеженій території, розташовані на митній території України, де розпорядник акцизного складу виробляє, переробляє, змішує, навантажує-розвантажує, зберігає пальне (крім скрапленого газу природного, бензолу, метанолу). Винятком є приміщення для навантаження-розвантаження, зберігання пального виключно для потреб власного споживання розпорядником акцизного складу (пп. 14.1.6 Податкового кодексу України; ПК).

Розпорядником акцизного складу є суб’єкт господарювання, який виробляє, обробляє (переробляє), змішує, навантажує-розвантажує, зберігає пальне (крім скрапленого газу природного, бензолу, метанолу).

Тому юридична особа, яка надає іншим особам послуги зі зберігання, навантаження-розвантаження пального (крім скрапленого газу природного, бензолу, метанолу), має створити акцизний склад незалежно від того, хто є власником цього пального.

Акцизні склади потрібно обладнати витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, зареєстрованими в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі. Відпускати пальне без витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників заборонено. Вимоги щодо обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками застосовують із 01.01.2018.

Лист ДФС від 14.06.2017 № 635/6/99-95-42-03-15/ІПК

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Акцизний податок в Україні у 2026 році: які товари оподатковують, як розрахувати

Як правильно розрахувати акцизний податок у 2026 році та не допустити помилок у звітності? У цьому матеріалі розбираємо, як нараховувати акциз за основними групами підакцизних товарів — пальним, алкоголем, тютюновими виробами, легковими авто. Розглядаємо зміни для роздрібних продавців, особливості відображення втрат підакцизних товарів у період війни та те, що варто знати бухгалтерам і підприємцям про акцизний податок
151561

Акцизна накладна 2026: як оформити та зареєструвати правильно

Акциз, САРП/ЄРАН, електронні сервіси, акцизні склади — все, що пов’язано з реалізацією пального давно увійшло в бухгалтерське життя. Про заповнення акцизної накладної, порядок складання акцизних накладних розповімо в огляді. Не забудемо й про зразки заповнення
73524

Підакцизні товари в Україні 2026

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2026 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
91012

Уточнююча декларація з акцизного податку

Помилки в акцизній декларації виправляють за допомогою спеціального додатка 7. Розповімо, як його заповнювати у загальному порядку та в конкретних ситуаціях. Скористайтеся нашими підказками, щоб правильно подати уточнення до акцизної декларації
1409

Декларація з акцизного податку 2026: як заповнити

Декларація акцизного податку: хто подає, коли звітувати та як заповнити без помилок. Зібрали все, що потрібно знати бухгалтеру — від строків до практичних нюансів заповнення
105330

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді