Коли постачальник може скласти зведену податкову накладну

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Коли постачальник – платник ПДВ – може складати зведену податкову накладну

Платники ПДВ у разі постачання покупцям — платникам ПДВ товарів/послуг, яке має безперервний або ритмічний характер, можуть складати зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання має такий характер, не пізніше останнього дня місяця, в якому проведено такі постачання. Зведену податкову накладну складають із урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом місяця.

У разі безперервного чи ритмічного постачання товарів/послуг покупцям — неплатникам ПДВ складається одна зведена податкова накладна не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання. Таку накладну складають із урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям протягом такого місяця.

Ритмічними вважають постачання товарів/послуг одному покупцю два та більше разів на місяць.

Якщо на дату складення зведених податкових накладних сума коштів, що надійшла на поточний рахунок продавця як попередня оплата за товари/послуги, перевищує вартість поставлених товарів/послуг протягом місяця, таке перевищення вважають попередньою оплатою (авансом). На суму попередньої оплати (авансу) складають податкову накладну у загальному порядку не пізніше останнього дня такого місяця. Такі умови складання зведених податкових накладних визначає пункт 201.4 Податкового кодексу України.

Тобто платник податку, який постачає послуги одному й тому самому контрагенту — платнику ПДВ два та більше разів на місяць, може складати зведену податкову накладну на отримувача таких послуг не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, з урахуванням усього обсягу постачання послуг такому контрагенту. Факт постачання таких послуг має бути підтверджений відповідними первинними документами.

Лист ДФС від 22.06.2017 № 775/6/99-99-15-03-02-15/ІПК

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яка відповідальність за нерозблокування податкової накладної

Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
13279

Розрахунок коригування до податкової накладної: як скласти

У консультації про розрахунок коригування до податкової накладної та причини коригувань, які податкова визначила для його складання. Наведемо умовні коди в розрахунку коригування, їхнє призначення та приклади складання розрахунків коригування з різними кодами («101», «102», «103», «104» і «301»)
952205

Єдиний реєстр податкових накладних

Скласти та зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування – відповідальна ділянка сучасної бухгалтерії. У цьому огляді – про особливості функціонування ЄРПН та СЕА
35083

Податкова накладна 2026: приклад заповнення

Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2026 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
456305

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді