При отримання квитанції про зупинення реєстрації податковох накладної чи розрахунку коригування в ЄРПН, платник податків має право подати у вигляді таблиці за формою J(F)1312301 інформацію, що буде підтверджувати правдивість зазначених у податковій накладній даних.
Таблиця має бути відправлена лише в електронному вигляді і має бути «завірена» електронним цифровим підписом.
Не пропустіть вебінар, присвячений питанням зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН та способам відновлення реєстрації податкових накладних!
Електронні формати Таблиці розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.
Таблиця формується та надсилається через особистий кабінет платника податків. Про надходження таблиці податкова інформує першою квитанцією, що надходить на електронну адресу платника податків.
Далі, протягом 5-ти робочих днів має надійти друга квитанція з інформацією щодо розгляду відправленої раніше таблиці спеціальною комісією.
При заповненні Таблиці необхідно заповнювати вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010), код товару згідно з УКТ ЗЕД, код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010).
При подані Таблиці відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов’язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також платник може зазначити коди товарів/послуг, які ним придбаваються (отримуються) для їх виготовлення.
За інформацією ДФС в Одеській області