Починаючи з 01.07.2017, частина неприбуткових організацій не привела свої установчі документи у відповідність із вимогами Податкового кодексу України та втратила статус неприбутковості. ДФС роз’яснила, як їм звітувати.
Неприбуткові організації, яких виключили з реєстру та які з 01.07.2017 по 31.12.2017 є платниками податку на прибуток, мають подати до 01.03.2018:
- звіт неприбуткової організації за період з 01.01.2017 по 30.06.2017, а також фінансову звітність за півріччя 2017 року;
- декларацію з податку на прибуток за період з 01.07.2017 по 31.12.2017 та фінансову звітність за 2017 рік.
Якщо неприбуткова організація «повернеться» до реєстру у період з 01.07.2017 по 31.12.2017, то потрібно подати, знову-таки, до 01.03.2017:
- декларацію з податку на прибуток за період перебування на загальній системі оподаткування та фінансову звітність за 2017 рік;
- звіт неприбуткової організації за період перебування у реєстрі та фінансову звітність за 2017 рік.
Також податківці роз’яснили, що регіональні ДФС мають надавати податкові консультації з таких питань у частині, що не суперечить цьому листу.
Лист ДФС від 10.08.2017 № 21192/7/99-99-12-02-04-17
Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних