Якщо підприємство не застосовує реєстратори розрахункових операцій (РРО), воно має проводити розрахунки з використанням книги обліку розрахункових операцій і розрахункових книжок та дотримувати встановленого порядку їх ведення. РРО та розрахункові квитанції не застосовують за продажу квитків із нанесеними друкарським способом серією, номером, номінальною вартістю на автомобільному транспорті.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
► РРО 2017
Якщо в міжміських автобусах пасажирам видають квитки, форма яких не відповідає вимогам чинного законодавства, то одночасно з таким квитком пасажиру мають видавати розрахункову квитанцію. Тому, якщо у квитку на міжміські перевезення відрядженого працівника реквізити, зокрема вартість проїзду, вписані від руки або не зазначені, підтвердити такі витрати слід розрахунковою квитанцією.
► Мінімальна зарплата 2018
Якщо перевізник — фізособа-єдиноподатник, який не використовує РРО та розрахункові квитанції, він зобов’язаний на вимогу пасажира видавати квиток встановленої форми. Під час розрахунків суб’єкт господарювання зобов’язаний надавати покупцеві послуг на його вимогу чек або інший письмовий документ, що засвідчує надання послуг.
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні