Підприємство перебуває у стадії ліквідації: чи є пільги зі сплати податків

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Лист ДФС від 20.04.2018 № 1810/6/99-99-15-03-02-15/ІПК

Податковий кодекс України не передбачає будь-яких винятків щодо нарахування і сплати податків і зборів для платників податків, які перебувають у стадії ліквідаційної процедури через визнання їх банкрутами згідно з рішенням суду.

Ліквідація підприємства покрокова інструкція

Тому, якщо такий платник податків проводить операції з постачання товарів/послуг (у т. ч. з оренди майна), що є об’єктом оподаткування ПДВ, потрібно нарахувати і сплатити податкові зобов’язання з ПДВ. Також потрібно задекларувати такі податкові зобов’язання у податковій декларації з ПДВ і подати її до органу контролю, в якому він перебуває на обліку.

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
98799

Ліквідаційний баланс підприємства

У статті розповімо про ліквідаційний баланс підприємства, що він у себе включає, кому і коли його складати. Також згадаємо про проміжний ліквідаційний баланс
15581

Банкрутство фізичної особи у 2024 році

Банкрутство фізичної особи – це спосіб списати усі борги або їх частину. Експерт розповів про те, як відбувається банкрутство фізичних осіб та оподаткування такої процедури
35072

Як ліквідувати ТОВ

Експерт-юрист пояснить порядок ліквідації ТОВ та яку звітність необхідно подати для ліквідації.
11775

Як звільнити працівника під час реорганізації підприємства

Звільнення працівників під час реорганізації має певні нюанси, які слід враховувати. Як документально оформити звільнення працівника при реорганізації, зразок попередження про звільнення при реорганізації — у консультації.
65334

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді