Наказ Мінфіну «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій» від 13.02.2019 № 64
Мінфін затвердив порядок ведення:
За заявою виробника чи постачальника, які включені до Держреєстру РРО, реєстри наповнюватимуть інформацією про екземпляри РРО та ЦСО. Заяву подаватимуть в електронній формі із застосуванням електронного цифрового підпису відповідальних осіб.
Реєстри РРО та ЦСО вестимуть автоматизовано. Інформацію із них ДФС оприлюднюватиме на своєму офіційному веб-порталі.
Запровадження цих реєстрів дасть змогу реалізувати електронний обмін документами між усіма користувачами РРО.
Крім того, Порядок опломбування РРО Мінфін доповнив додатком № 4 — Акт про встановлення несправності фіскального блока під час гарантійного (післягарантійного) ремонту.
ТОП-публікації Експертус Головбух
НБУ вніс правки до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні. Підстава — постанова від 23.08.2024 № 100. Оновлені правила працюють із 29.08.2024. Тож з’ясуємо, як потрібно відкоригувати свою роботу
Розрахунки за продані товари/послуги готівкою та з використанням платіжних карток суб’єкти господарювання мусять проводити, використовуючи зареєстровані РРО. Розберемо правила реєстрації РРО
Якщо вирішили користуватися програмним РРО — класичний РРО вам більше не потрібен. Його слід позбутися. Як саме — пояснимо у статті
Використовуєте РРО ― дотримуйтеся низки вимог, щоб не отримати штраф. Який штраф за невикористання РРО та інші порушення застосовують до суб'єктів господарювання та їх посадових осіб розповість експерт у статті
Шановні бухгалтери! Запрошуємо вас на святковий марафон безплатних вебінарів, який відбудеться 15—17 липня. Місць залишилося обмаль, тому не зволікайте із реєстрацією!