Мінфін затвердив порядок ведення:
- реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі — реєстр РРО);
- реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі — реєстр ЦСО).
За заявою виробника чи постачальника, які включені до Держреєстру РРО, реєстри наповнюватимуть інформацією про екземпляри РРО та ЦСО. Заяву подаватимуть в електронній формі із застосуванням електронного цифрового підпису відповідальних осіб.
Реєстри РРО та ЦСО вестимуть автоматизовано. Інформацію із них ДФС оприлюднюватиме на своєму офіційному веб-порталі.
Запровадження цих реєстрів дасть змогу реалізувати електронний обмін документами між усіма користувачами РРО.
Крім того, Порядок опломбування РРО Мінфін доповнив додатком № 4 — Акт про встановлення несправності фіскального блока під час гарантійного (післягарантійного) ремонту.