Новий Порядок заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, ЄСВ, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення затвердив Мінфін наказом від 22.03.2023 № 148 (далі — Порядок).
Так, кількість обов’язкових полів, які заповнюють платники у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції, зменшили до 2 полів — для платників на бюджетні/небюджетні/депозитний рахунки («Код виду сплати», «Додаткова інформація запису»).
Платники, які мають податковий борг або заборгованість з ЄСВ, при заповнені реквізитів розрахункового документа у полі «Призначення платежу» зазначають код виду сплати «140» — надходження до бюджету коштів у рахунок погашення податкового боргу/недоїмки.
По-новому в реквізиті «Призначення платежу» зазначайте:
1. Приклад сплати заборгованості з ЄСВ.
140 заборгованість з єдиного внеску |
2. Приклад сплати податкового боргу.
140 податковий борг з податку (зазначайте податок) |
Щодо заповнення платіжок за новим Порядком в Е-кабінеті, у полі «Призначення платежу» слід зазначати:
- «Код виду сплати», який обираєте з переліку кодів, що пропонує ІКС
та
- «Додаткова інформація запису» в довільній формі.
Як діяти, коли керівник не має змоги підписати документи, наприклад, перебуває у відпустці, відрядженні, на лікарняному тощо? Із паперовими документами можна знайти рішення. З електронним документообігом та різними КЕП посадових осіб розібратися складніше — виникає багато запитань щодо правомірності поставлених підписів. У статті підкажемо, як передати повноваження підписувати документи на час відсутності керівника та уникнути ризиків