15.01.2020 Уряд прийняв рішення, яке запроваджує ризик-орієнтований підхід для перевірок Укртрансбезпеки. Рішення визначає критерії за якими оцінюватимуть ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері автомобільного транспорту, зокрема кількість:
- ДТП протягом останніх трьох років, що передують плановому періоду, які пов’язані з діяльністю суб’єкта;
- порушень режиму праці та відпочинку водіїв, які виявили протягом двох календарних років, що передують плановому періоду;
- випадків використання автобусів, які не відповідають вимогам законодавства щодо безпеки, комфортності, доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, які виявили протягом двох календарних років, що передують плановому періоду;
- випадків зупинки транспортного засобу не в установленому місці або на відстані від краю проїзної частини дороги, що не дає змоги зайти/вийти особі з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення до/з транспортного засобу, зокрема скористатися відкидною апареллю транспортного засобу, які виявили протягом двох календарних років, що передують плановому періоду;
- випадків ненадання водієм допомоги під час висадки/посадки особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення з/до транспортного засобу, які виявили протягом двох календарних років, що передують плановому періоду.
Планові перевірки здійснюватиме Укртрансбезпека з такою періодичністю в залежності від ступеня ризику діяльності суб’єкта:
- високого ступеня ризику — не частіше одного разу на два роки;
- середнього ступеня ризику — не частіше одного разу на три роки;
- незначного ступеня ризику — не частіше одного разу на п’ять років.
За інформацією Мінінфраструктури
Перевірте, а може, за податківцями є «грішок». Юрист пояснить, де помиляються податківці, та порадить, як оскаржити їх вимоги!