«Київстар» відновив послуги та надає компенсації для своїх користувачів

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

12 грудня в роботі оператора Kyivstar стався потужний збій. На сьогодні компанія повідомила, що повністю відновила усі базові сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Клієнти компанії отримають компенсації

«Київстар» відновив послуги та надає компенсації для своїх користувачів

Як підготуватися до тривалої відсутності світла, тепла та води

Так, Компанія «Київстар»:

  • скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
  • виділяє 100 млн грн на потреби ЗСУ.

Плату за тариф не стягуватимуть, зокрема, у:

  • абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12.2023 по 21.01.2024 (включно);
  • бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 01.01 по 31.01;
  • користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 01.01 по 31.01.2024.

Компенсація для бізнес-клієнтів.

У період з 01.01 по 31.01.2024 плата за тариф для всіх корпоративних абонентів «Київстар» не списуватимуть. Це стосуватиметься користувачів мобільного зв'язку, в тому числі М2М, а також клієнтів, які підключають нові номери або мігрують із передплати.

До 04.02.2024 повернуть кошти за користування додатковими послугами в січні. Винятки — CPA (контент-послуги), ексклюзивні номери, а також послуги роумінгу понад плату за тариф.

Компенсація для пересічних громадян.

Передплата: Не зніматимуть плату за тариф, яку повинні планово зняти після 22.12.2023.

Контракт: Не зніматимуть плату за тариф, яку мали щодня знімати з 22.12.2023 по 21.01.2024 (включно).

Все разом: Не зніматимуть плату за тариф, яка мали планово зняти 01.01.2024.

Домашній Інтернет: Не зніматимуть плату за тариф, яка повинні планово зняти 01.01.2024.

За інформацією Компанії «Київстар»


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Видатковий касовий ордер: заповнення&зразок

Видатковий касовий ордер — це обов’язковий документ, якщо підприємство має касу та видає готівку на господарські потреби чи передає її до банку. Коли заповнюєте форму, зважайте на все — від форми бланку до заповнення реквізитів. У консультації розповімо про заповнення видаткового касового ордера
93814

Z-звіт: як сформувати

Z-звіт — це обов’язковий денний звіт касового апарату — як звичайного, так і програмного. Друкувати його чи ні, як, де і скільки зберігати, як часто формувати Z-звіт, електронний Z-звіт, особливості Z-звітів програмних РРО, відповідальність за порушення — в огляді
85609

Порядок роботи додаткових кас на підприємстві

У консультації розглянемо, чи може підприємство мати кілька кас, чи потрібна касова книга відокремленому підрозділу, як встановлюється ліміт каси для відокремлених підрозділів, який порядок здавання готівки відокремленими підрозділами
9597

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2025 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
23327

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді