Як підготуватися до тривалої відсутності світла, тепла та води
Так, Компанія «Київстар»:
- скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
- виділяє 100 млн грн на потреби ЗСУ.
Плату за тариф не стягуватимуть, зокрема, у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12.2023 по 21.01.2024 (включно);
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 01.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 01.01 по 31.01.2024.
Компенсація для бізнес-клієнтів.
У період з 01.01 по 31.01.2024 плата за тариф для всіх корпоративних абонентів «Київстар» не списуватимуть. Це стосуватиметься користувачів мобільного зв'язку, в тому числі М2М, а також клієнтів, які підключають нові номери або мігрують із передплати.
До 04.02.2024 повернуть кошти за користування додатковими послугами в січні. Винятки — CPA (контент-послуги), ексклюзивні номери, а також послуги роумінгу понад плату за тариф.
Компенсація для пересічних громадян.
Передплата: Не зніматимуть плату за тариф, яку повинні планово зняти після 22.12.2023.
Контракт: Не зніматимуть плату за тариф, яку мали щодня знімати з 22.12.2023 по 21.01.2024 (включно).
Все разом: Не зніматимуть плату за тариф, яка мали планово зняти 01.01.2024.
Домашній Інтернет: Не зніматимуть плату за тариф, яка повинні планово зняти 01.01.2024.
За інформацією Компанії «Київстар»
Поради з організації роботи коворкінгу: документальне оформлення, вибір КВЕДу, РРО, ліцензування, подання 20-ОПП. Облік приміщення, офісної техніки і меблів. Обчислення собівартості послуги та бухпроведення з обліку послуг коворкінгу. Податкові наслідки для коворк-центрів