Податкова накладна за новою формою: особливості заповнення

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Нову форму податкової накладної потрібно буде застосовувати з 1 квітня поточного року

Податківці нагадали, що наказом Мінфіну від 31.12.2015 № 1307 затверджено нову форму податкової накладної та порядку її заповнення. Оскільки документ було опубліковано в «Офіційному віснику України» № 10, то нову форму податкової накладної потрібно буде застосовувати з 1 квітня поточного року.

Зміни, яких зазнали податкова накладна та порядок її заповнення

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

У шапці податкової накладної прибрали зайві поля (залишилися лише ті, які належать до обов’язкових реквізитів).

Таблична частина складається з розділів А та Б. У рядках розділу А, зокрема, зазначаються суми ПДВ за ставками 20% та 7%, обсяги постачання в розрізі ставок, а також обсяги звільнених операцій.

У табличній частині з’явилась нова графа 8 «Код ставки ПДВ». Для її заповнення передбачені коди:

  • 20 — для операцій, що обкладаються 20-відсотковим податком;
  • 7 — для операцій із 7% ПДВ;
  • 901 — експортні операції (ставка ПДВ — 0%);
  • 902 — постачання за ставкою 0% на митній території України товарів/послуг;
  • 903 — для звільнених від ПДВ постачань.

У графі 9 «Код пільги» зазначають код відповідної пільги з ПДВ згідно з Довідником податкових пільг, що є втратами доходів бюджету, або Довідником інших податкових пільг. При цьому виноску 3 під табличною частиною податкової накладної заповнюються лише в тому випадку, коли Довідник не містить коду для пільги (звільнення).

Прописані правила оформлення зведеної податкової накладної під час нарахування компенсуючи податкових зобов’язань за підпунктом 198.5 Податкового кодексу України. У таких зведених податкових накладних потрібно вказувати умовний ІПН покупця «600000000000» та робити помітку «Х» у верхньому лівому полі із зазначенням відповідного типу причини.

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Форми документів для проведення інвентаризації та обліку її результатів

Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
91936

Резерв премій за підсумками року: створюємо та коригуємо

Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
10274

Наказ про ліміт каси: зразок і правила встановлення

Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
39193

Як оформити новорічну премію у 2025 році: податки, документи, варіанти

У кінці року роботодавці традиційно хочуть подякувати команді — і найчастіше роблять це новорічною премією. Розбираємо два варіанти, як правильно її оформити, та показуємо, як це працює на прикладах
69

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді