Який статус мають послуги, які надає Контакт-центр ДПС факсом, телефоном, електронною поштою

Відповіді, що отримали платники від Контакт-центру факсом, телефоном, електронною поштою, носять інформаційно-довідковий характер

Який статус мають послуги, які надає Контакт-центр ДПС факсом, телефоном, електронною поштою

Індивідуальна податкова консультація (ІПК) — роз’яснення, що надав платнику контролюючий орган щодо практичного використання окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладений на контролюючий орган, та зареєстрував в єдиному реєстрі індивідуальних податкових консультацій (пп. 14.1.172 Податкового кодексу України; далі — ПК).

Контролюючими органами, зокрема, є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) – щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених пп. 41.1.2 ПК), законодавства з питань сплати ЄСВ, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладений на ДПС, чи її територіальні органи.

За зверненням платників у паперовій або електронній формі контролюючий орган надає їм безоплатно ІПК з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом (абз. 1 п. 52.1 ПК).

ІПК має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником, якому надали таку консультацію (п. 52.2 ПК).

За вибором платника ІПК надають в усній, у паперовій або електронній формі. ІПК, надана у паперовій або електронній формі, обов’язково повинна містити:

  • назву — індивідуальна податкова консультація;
  • реєстраційний номер в єдиному реєстрі індивідуальних податкових консультацій;
  • опис питань, що порушуються платником, з урахуванням фактичних обставин, зазначених у зверненні платника;
  • обґрунтування застосування норм законодавства;
  • висновок з питань практичного використання таких норм законодавства (п. 52.3 ПК).

ІПК надають:

  • в усній формі — контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 ПК, а також державними податковими інспекціями (ДПІ);
  • у паперовій та електронній формах — контролюючим органом, визначеним підпунктом 41.1.1 ПК, крім ДПІ.

Територіальний орган ДПС зобов’язаний надіслати центральному органу ДПС ІПК протягом 15 календарних днів, що настають за днем отримання звернення платника на отримання ІПК, для розгляду питання про внесення відомостей про таку консультацію до єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій, про що повідомляє платника (абз. 1 п. 52.5 ПК).

Контакт-центр ДПС (далі — Контакт-центр) надає тільки уніфіковані відповіді на запитання платників.

Відповіді, що отримали платники від Контакт-центру факсом, телефоном, електронною поштою, носять інформаційно-довідковий характер.

За інформацією ДПС в Одеській області


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Форми реєстраційних заяв 2024

Із вересня 2024 року діють нові форми реєстраційних заяв. Актуальні бланки і зразки заповнення форм, а також порядок їх заповнення — у статті
34002

Збільшення податків: коментар експерта щодо законопроєкту № 11416-д

Доопрацьований законопроєкт «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» від 30.08.2024 № 11416-д вже зареєстрували на сайті ВРУ. Розглянемо, що ці зміни означають для платників податків
438

«Чорний» список ДПС: хто потрапить

Податкова готує «чорний список» несумлінних платників, щоб управляти податковими ризиками і впливати на сплату податків. Хто і як готуватиме цей список і чим це загрожує платникам, розповімо у цьому матеріалі
291

Закон № 3813: податок на прибуток, ТЦУ, ПДФО і туристичний збір

Закон № 3813, яким депутати внесли чергові зміни до Податкового кодексу України (ПК), опублікований у «Голосі України» 25.07.2024. Більшість змін, що в ньому передбачені, за винятком окремих положень, запрацює з першого числа наступного місяця після місяця його опублікування. Тобто з 01.08.2024.
402

Заява про реєстрацію неприбуткової організації

Виникають ситуації, коли неприбутковій організації потрібно змінити певні реквізити чи установчі документи. Як зробити це правильно, щоб не зіткнутися із проблемами та не втратити статус неприбутковості?
26994

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді