Податківці надаватимуть ІПК й в електронній формі

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Відтепер індивідуальні податкові консультації (далі — ІПК) надаватимуть платнику не лише в усній, паперовій, а й в електронній формі. Звернення для отримання ІПК в електронній формі необхідно завіряти кваліфікованим електронним підписом.

Податківці надаватимуть ІПК й в електронній формі

Строк на надання ІПК становить 25 к. дн. Однак, податківці можуть прийняти продовжити строк розгляду звернення на 15 к. дн. Раніше продовжити строк розгляду звернення можна було на 10 к. дн.

Такі зміни внесені Законом України від 16.01.2020 року № 466-IX.

Зверніть увагу, що звернення на отримання ІПК у паперовій або електронній формі повинно містити:

  • найменування для юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв'язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;
  • код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовились від реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті);
  • зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації (наведення фактичних обставин);
  • підпис платника податків або кваліфікований електронний підпис;
  • дату звернення.

На ІПК або відповідь, що надають податківці, накладають електронний підпис уповноваженої посадової особи. ІПК має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

За інформацією ГУ ДПС в Івано-Франківській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт про відповідність резидента Дія Сіті: як заповнити і коли подати

1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
42

Як відобразити в обліку та оподаткувати спецодяг

Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
65194

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
275277

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
311313

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді