Відтепер індивідуальні податкові консультації (далі — ІПК) надаватимуть платнику не лише в усній, паперовій, а й в електронній формі. Звернення для отримання ІПК в електронній формі необхідно завіряти кваліфікованим електронним підписом.
Строк на надання ІПК становить 25 к. дн. Однак, податківці можуть прийняти продовжити строк розгляду звернення на 15 к. дн. Раніше продовжити строк розгляду звернення можна було на 10 к. дн.
Такі зміни внесені Законом України від 16.01.2020 року № 466-IX.
Зверніть увагу, що звернення на отримання ІПК у паперовій або електронній формі повинно містити:
- найменування для юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв'язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;
- код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовились від реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті);
- зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації (наведення фактичних обставин);
- підпис платника податків або кваліфікований електронний підпис;
- дату звернення.
На ІПК або відповідь, що надають податківці, накладають електронний підпис уповноваженої посадової особи. ІПК має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.