Мінекономіки: що робити, якщо ви втратили роботу

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Мінекономіки разом зі службою зайнятості дає роз’яснення щодо ключових питань, які стосуються втрати роботи, отримання фінансової допомоги або допомоги у пошуку нової роботи.

Мінекономіки: що робити, якщо ви втратили роботу

Що змінилося у виплатах допомоги по частковому безробіттю з прийняттям закону №591:

  • виплату допомоги по частковому безробіттю фізичним особам-підприємцям, які не мають найманих працівників;
  • збільшення строків звернення за фінансовою підтримкою до 90 днів з моменту зупинення (скорочення) діяльності;
  • звільнення роботодавців від оподаткування ПДФО та військовим збором.

Через скільки днів після подачі документів на допомогу по частковому безробіттю можна отримати кошти?

Протягом 3 робочих днів з дня прийняття позитивного рішення центр зайнятості укладає договір з роботодавцем про надання допомоги а той щомісяця надає центру зайнятості відомості про осіб, у яких виникло право на допомогу.

Центр зайнятості протягом 3 робочих днів після отримання коштів на свій рахунок перераховує їх роботодавцю, а він у строк не більше ніж 3 робочі дні після їх надходження за окремою платіжною відомістю виплачує працівникам.

Як зареєструватися в центрі зайнятості через онлайн-портал державних послуг “Дія”:

  • авторизуйтесь в кабінеті користувача на порталі “Дія” через електронний підпис, електронну систему ідентифікації Bank ID або Mobile ID.
  • заповніть заяву, завантажте документи та разом із заявою надсилайте їх на розгляд до центру зайнятості, де ви плануєте обслуговуватися.
  • чекайте повідомлення від центру зайнятості (на телефон або електронну пошту) про підтвердження надання статусу безробітного в разі, якщо ви оформили документи правильно.


За матеріалами Урядового порталу


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
274903

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
310756

Нарахування авансу зарплати

Заробітну плату за першу половину місяця називають «авансом». Як його розрахувати, показати в обліку та оподаткувати — розкажемо у статті
138188

Відклик з відпустки

Ситуації бувають різні: виробнича необхідність, непередбачувана відсутність колеги або нагальна потреба у фахівцеві. У таких випадках у роботодавця виникає потреба ініціювати відклик працівника з відпустки. Але як це зробити правильно, щоб не порушити трудові права працівника й не отримати штраф? У цій статті розберемося, коли відклик дозволений, які умови обов’язкові, та як усе оформити документально
80413

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді