При плануванні, організації та проведенні документальних перевірок податківці враховують строки давності за пунктом 102.1 Податкового кодексу України, які поширюються також на період, який може бути охоплений перевіркою. Виключення — перевірки в частині правильності обчислення, повноти та своєчасності сплати ЄСВ.

Адже відповідно до частини 16 статті 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені по ЄСВ не застосовують.
Документальна перевірка в частині правильності обчислення, повноти та своєчасності сплати ЄСВ охоплює період з 01.01.2011 або період, що настає за періодом, охопленим попередньою перевіркою із зазначеного питання.
За інформацією ГУ ДПС у Київській області
Законодавець пообіцяв не штрафувати за ЄСВ-порушення під час карантину. Та схитрував нормотворець чи недогледів, але залишив інші робочі норми, які можуть вдарити по гаманцю роботодаців. Хто і як покарає — читайте далі
Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
Про фактичну перевірку ДПС не попереджає заздалегідь. Тож важливо знати, коли податківці мають право її провести та які документи повинні пред’явити. Пояснимо підстави і строки фактичної перевірки у 2026 році, що перевіряють інспектори та як діяти під час перевірки
Належна підготовка до податкової перевірки — запорука успіху бухгалтера. У консультації розповімо не лише про те, як підготуватися, а й про найголовніші правила поведінки під час податкової перевірки
Як складати акт звірки взаєморозрахунків із контрагентом, яке призначення та правовий статус акта звірки взаєморозрахунків — у консультації
У період воєнного стану інспектори Держпраці можуть завітати для перевірки лише в особливій ситуації. Підстави для такого раптового візиту обмежені, як і питання для перевірки. Експерт нагадує випадки, коли Держпраці може провести позапланову перевірку, і розміри трудових штрафів у 2026 році