Законом України від 16.01.2020№ 466-IX вніс зміни до вимог підтвердження даних, визначених податковій звітності, що встановлені статтею 44 Податкового кодексу України.

Так, у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів платник зобов'язаний:
- у 5-ти денний строк повідомити податкову
та
- надати документи, які підтверджують настання події, що призвела до такої втрати, пошкодження або дострокового знищення документів.
Тільки у цьому випадку строки проведення перевірки будуть перенесені до дати відновлення документів у межах 120 днів.
У разі не відновлення бухгалтерських документів або їх повторної втрати, пошкодження чи дострокового знищення, що відбулися після використання платником права на їх відновлення, контролери вважатимуть, що такі документи були відсутні у платника на час складення звітності.
За інформацією ГУ ДПС в Одеській області
У статті поговоримо про проведення перевірок під час воєнного стану в Україні. Розберемося, які перевірки проводять держоргани під час воєнного стану та кого може чекати штраф після перевірок.
Станом на 26.09.2025 ДПС оновила план-графік податкових перевірок 2025. У статті скачаєте актуальний план-графік податкових перевірок 2025
До перевірки краще підготуватися заздалегідь. У консультації — особливості податкових перевірок у 2025 році, рекомендації для платників податків, план перевірок ДПС 2025, а також про ситуацію з податковими перевірками під час воєнного стану, сплату штрафів, пені та можливе звільнення від такої сплати
Як складати акт звірки взаєморозрахунків із контрагентом, яке призначення та правовий статус акта звірки взаєморозрахунків — у консультації
У період воєнного стану інспектори Держпраці можуть завітати для перевірки лише в особливій ситуації. Підстави для такого раптового візиту обмежені, як і питання для перевірки. Експерт нагадує випадки, коли Держпраці може провести позапланову перевірку, і розміри трудових штрафів у 2025 році