Мінцифра та Комітет ВРУ з питань фінансів разом із представниками digital-бізнесу в Україні обговорили необхідність скасувати застарілу норму Податкового кодексу України (ПК) — так званий «податок на іноземну рекламу», яку замовляють українські компанії за кордоном.
Адже це не надає українському виробнику конкурентних переваг, а навпаки — змушує підвищити вартість свого товару та створює додаткові перепони для виходу українських виробників на зарубіжні ринки.
Оскільки податок за digital-рекламу є надмірним податковим навантаженням для вітчизняних компаній, то ухвалили консолідоване рішення скасувати таку норму. Механізм реалізують внесенням пропозиції до другого читання до законопроєкту № 2634, яка передбачатиме виключення пункту 141.4.6 з ПК. За рахунок цього українські компанії (юридичні особи та ФОПи) не сплачуватимуть додаткових 20% податку при купівлі електронних послуг.