Мінцифра та Комітет ВРУ з питань фінансів разом із представниками digital-бізнесу в Україні обговорили необхідність скасувати застарілу норму Податкового кодексу України (ПК) — так званий «податок на іноземну рекламу», яку замовляють українські компанії за кордоном.
Адже це не надає українському виробнику конкурентних переваг, а навпаки — змушує підвищити вартість свого товару та створює додаткові перепони для виходу українських виробників на зарубіжні ринки.

Оскільки податок за digital-рекламу є надмірним податковим навантаженням для вітчизняних компаній, то ухвалили консолідоване рішення скасувати таку норму. Механізм реалізують внесенням пропозиції до другого читання до законопроєкту № 2634, яка передбачатиме виключення пункту 141.4.6 з ПК. За рахунок цього українські компанії (юридичні особи та ФОПи) не сплачуватимуть додаткових 20% податку при купівлі електронних послуг.
За інформацією Мінцифри
Річний перерахунок ПДВ за 2025 рік потрібен тим, хто має одночасно й оподатковувані, й неоподатковані податком доходи. Такі платники нараховують компенсуючі податкові зобов’язання з ПДВ, а потім проводять їхнє уточнення, тобто перерахунок ПДВ в кінці року. У консультації мова піде про те, як здійснити такий перерахунок, скласти розрахунок коригування до компенсуючих податкових накладних та як відобразити все це у податковій декларації
Сплатили нерезиденту аванс за рекламні послуги. За першою подією склали і зареєстрували податкову накладну (ПН). Послуги він так і не надав. Ми розірвали угоду, і нерезидент повернув інвалюту. Гроші спочатку зарахували на розподільчий рахунок. На поточний — ще ні. Якою датою потрібно зробити розрахунок коригування (РК) до ПН? За яким курсом коригувати ПДВ?
Пригадаємо основні правила, за якими складають зведені податкові накладні. Підкажемо, коли замість звичайних податкових накладних можна оформити одну зведену, і чи не буде порушенням, якщо оформите зведену податкову накладну на ритмічні постачання лише в якомусь окремому звітному періоді, а в інші складатимете за правилом першої події
Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
Дізнайтеся, які документи допоможуть оскаржити штраф за несвоєчасну реєстрацію РК, що постачальник складає на зменшення податкових зобов’язань, а реєструє — покупець. У відео ознайомимо вас із правовою позицією Верховного Суду, який цілком на боці платників податків