У Держпраці роз’яснили що розуміється під терміном «невідповідність працівника виконуваній роботі» як підставою звільнення працівника з ініціативи роботодавця та яким чином така невідповідність установлюється.
Невідповідністю працівника виконуваній роботі зазвичай вважається нездатність цього працівника взагалі чи належним чином виконувати доручену роботу за браком у нього потрібних теоретичних знань і практичних навичок для виконання цієї роботи або коли через певні життєві обставини виникають перешкоди для виконання цієї роботи.

В окремих випадках перешкодою для виконання дорученої роботи може бути те, що працівник не має відповідних документів, котрі підтверджують його освіту, фах та рівень кваліфікації, факт проходження перевірки знань, потрібних для виконання певної роботи.
Скасування допуску працівника до роботи, а також у встановленому порядку позбавлення його права на певний вид діяльності тощо теж можуть бути перешкодою для продовження роботи, а отже, вважатися виявленою невідповідністю працівника посаді, яку він обіймає, або виконуваній роботі.
Невідповідність працівника посаді, яку він обіймає, або виконуваній роботі може виявлятися також у стані його здоров’я, що перешкоджає продовженню роботи.
За матеріалами Держпраці
Облік у будівництві специфічний. Бухгалтер має ще й знати правила галузевої статзвітності. Ця консультація щодо заповнення звіту про виконання будівельних робіт (форма № 1-кб (місячна)) допоможе розібратися і заощадити час
1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
Шановні бухгалтери! Запрошуємо вас на святковий марафон безплатних вебінарів, який відбудеться 14—16 липня. Місць обмаль, тому не зволікайте із реєстрацією