Неприбуткові організації можуть подати реєстраційну заяву за формою № 1-РН (далі — Заява) з позначками «Реєстрація», «Зміни», «Виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій» в електронній формі, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів (п. 6 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою КМУ від 13.07.2016 № 440).
Заяву в електронній формі подають за ідентифікатором форми J1310502, зокрема з використанням режиму «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.
Протягом двох годин з часу отримання електронного документа платнику надсилають першу квитанцію. А якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення — протягом перших двох годин наступного операційного дня.
У першій квитанції платника повідомляють про результати автоматизованої перевірки. За відсутності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі — Реєстр), присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості, другу квитанцію контролери не направляють.
Якщо за результатами розгляду Заяви прийнято рішення про відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості або виключення неприбуткової організації з Реєстру, протягом 3-х робочих днів з дня отримання контролерами Заяви платнику надсилають другу квитанцію.