Як ФОП отримати довідку про доходи за різні періоди
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Для фізичних осіб-підприємців (ФОП), які продовжують свою діяльність і перебувають на обліку в органах ДПС, отримання довідки про доходи є важливим кроком для ряду цілей.
ФОП можуть отримати довідку про доходи за період здійснення підприємницької діяльності. Для цього подають заявку до органу ДПС, де вони стоять на обліку (ст. 179 Податкового кодексу України).
А саме необхідно подати:
1. за період перебування на загальній системі оподаткування — окремі заяви про видачу довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань), форму якої затвердив Мінфін наказом від 13.06.2017 № 568 (далі — наказ № 568), щодо кожного звітного річного періоду за який необхідно отримати інформацію про доходи;
2. за період перебування на спрощеній системі оподаткування — заяву про видачу довідки про доходи у довільній форми (із зазначенням способу отримання інформації: поштою або в контролюючому органі).
Контролюючий орган (ЦОП) упродовж 10 календарних днів з дня отримання відповідної заяви надає:
- довідку(и) про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або про відсутність податкових зобов’язань) за формою, затвердженою наказом № 568 з наявною інформацією про доходи ФОП, задекларовані на загальній системі оподаткування (окремо за кожний звітний річний період відповідно до поданих заяв). Їх ФОП отримує безпосередньо в контролюючому органі (ЦОП), до якого подав Заяву за формою, затвердженою наказом № 568;
- довідку в довільній формі про доходи ФОП, задекларовані на спрощеній системі оподаткування, яку ФОП отримує безпосередньо в контролюючому органі (ЦОП), до якого подав Заяву, або поштою (залежно від зазначеного в Заяві способу отримання).
Строки зберігання документів у системі податкових органів визначають відповідно до Переліку типових документів, що утворюються у діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших підприємств, установ та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5 (далі — Перелік).
Строк зберігання декларацій, що відображають звітність усіх платників податків, та документів (розрахунків, звітів, відомостей, заяв, довідок, карток, листів, перерахунків, платіжних документів, викликів) становить 5 років (п. 283 Переліку).
За інформацією ДПС у Київській області