Зазнав змін Порядок оформлення і подання скарг платниками податків

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️ НОВА ПОДАТКОВА НАКЛАДНА ТА ПДВ-ЗВІТНІСТЬ ⚡️

Мінфін вніс зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами.

Зазнав змін Порядок оформлення і подання скарг платниками податків

Так, скарги на рішення територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну:

  • податкову політику, подають до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику;
  • митну політику, у частині виконання функцій контролюючого органу відповідно до підпункту 41.1.2 Податкового кодексу України (далі — ПК) подають до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику.

Рішення, прийняті за розглядом скарги платника, є остаточними і не підлягають надалі адміноскарженню. Але можуть бути оскаржені в судовому порядку.

Скарги на рішення контролерів щодо нерезидентів визначені у пункті 56.3-1 ПК, можуть бути подані до контролюючого органу, який прийняв такі оскаржувані рішення. Контролюючий орган, який прийняв оскаржувані рішення, повинен розглянути скаргу нерезидента в порядку, визначеному для контролюючого органу вищого рівня.

Також у Порядку уточнили:

  • скаргу подають у письмовій формі до контролюючого органу вищого рівня протягом 10-ти робочих днів (було — календарних), що настають за днем отримання платником рішення;
  • у скарзі може міститися клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку;
  • протягом шести місяців з дати закінчення строку платник має право подати скаргу разом з клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтверджуючих документів поважності причин його пропуску (за наявності). Контролюючий орган вищого рівня, розглядаючи таке клопотання, поновлює пропущений строк на подання скарги в адміністративному порядку, якщо визнає причини його пропуску поважними.
  • контролюючий орган залишає скаргу без розгляду повністю або частково у разі, якщо контролюючий орган вищого рівня прийняв рішення про відмову платнику у поновленні пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку.

Наказ Мінфіну від 14.01.2021 № 9

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2025 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
24391

Контрагенти з рф, рб та пов’язані з ними особи: обмеження, заборони, ризики госпдіяльності та іншої співпраці

В огляді експерт коментує заборони, обмеження, ризики господарської діяльності та відповідальність за співпрацю з нинішніми, колишніми чи потенційними партнерами, які мають коріння в рф чи рб. Як визначити пов’язаність особи з державою-агресором та як уберегти себе від можливих ризиків незнання такого звʼязку?
15067

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді