Зазнав змін Порядок оформлення і подання скарг платниками податків

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️ НОВА ПОДАТКОВА НАКЛАДНА ТА ПДВ-ЗВІТНІСТЬ ⚡️

Мінфін вніс зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами.

Зазнав змін Порядок оформлення і подання скарг платниками податків

Так, скарги на рішення територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну:

  • податкову політику, подають до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику;
  • митну політику, у частині виконання функцій контролюючого органу відповідно до підпункту 41.1.2 Податкового кодексу України (далі — ПК) подають до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику.

Рішення, прийняті за розглядом скарги платника, є остаточними і не підлягають надалі адміноскарженню. Але можуть бути оскаржені в судовому порядку.

Скарги на рішення контролерів щодо нерезидентів визначені у пункті 56.3-1 ПК, можуть бути подані до контролюючого органу, який прийняв такі оскаржувані рішення. Контролюючий орган, який прийняв оскаржувані рішення, повинен розглянути скаргу нерезидента в порядку, визначеному для контролюючого органу вищого рівня.

Також у Порядку уточнили:

  • скаргу подають у письмовій формі до контролюючого органу вищого рівня протягом 10-ти робочих днів (було — календарних), що настають за днем отримання платником рішення;
  • у скарзі може міститися клопотання про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку;
  • протягом шести місяців з дати закінчення строку платник має право подати скаргу разом з клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтверджуючих документів поважності причин його пропуску (за наявності). Контролюючий орган вищого рівня, розглядаючи таке клопотання, поновлює пропущений строк на подання скарги в адміністративному порядку, якщо визнає причини його пропуску поважними.
  • контролюючий орган залишає скаргу без розгляду повністю або частково у разі, якщо контролюючий орган вищого рівня прийняв рішення про відмову платнику у поновленні пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку.

Наказ Мінфіну від 14.01.2021 № 9


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Працівник захворів після закінчення робочого дня: як оплатити лікарняний

Працівника за станом здоров’я госпіталізовано до лікарні після закінчення робочого дня — 12.05.2025, за який йому нараховано заробітну плату. Працівник перебував на лікарняному з 12.05.2025 по 25.05.2025. Який порядок оплати такого листка непрацездатності? Розбираємо
2205

Декларація з туристичного збору

Як заповнити декларацію з туристичного збору: покроковий алгоритм, зразок заповнення й підказки, щоб уникнути помилок і подати все правильно з першого разу
26701

Договір про переведення боргу: зразок

Буває, боржник не може виконати зобов’язання. Один зі способів розв’язати ситуацію — перевести борг на іншу особу. Як оформити переведення боргу та які ризики — пояснюємо
39794

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді