СКАЧАТИ ПАМ’ЯТКУ: АЛГОРИТМ ДІЙ, ЩОБ ЗАСТОСУВАТИ ПРРО
Одним із критеріїв відбору платників податків для проведення фактичних перевірок, які реалізовують підакцизну продукцію, є обсяг проведених операцій через РРО/ПРРО, зокрема, суб’єктів господарювання із середньомісячними виторгами, проведеними через РРО менше, ніж 7 тис. грн.
Якщо суб’єкт господарювання за результатами своєї діяльності потрапляє у групу ризиків за вказаними критеріями, це може свідчити про приховування реального обсягу проведених розрахункових операцій через РРО/ПРРО. Адже елементарні підрахунки засвідчують, що будь-який господарюючий об’єкт для належного функціонування потребує таких мінімальних витрат: 6 тис. грн — мінімальна заробітна плата одного найманого працівника; не менше 1 тис. грн — на утримання об’єкту торгівлі, комунальні платежі, земельний податок тощо; не менше 2 тис. грн — ліцензії, податки та інші дозвільні документи.
Найбільш характерними порушеннями, що були встановленні під час проведення таких перевірок, є:
- фіксація не проведення розрахункових операцій через РРО та невидача фіскального чека;
- продаж товарів, які не відображені в обліку товарних запасів за місцем реалізації;
- не відповідність готівкових коштів, зазначених у денному звіті;
- не забезпечення використання режиму попереднього програмування РРО для підакцизних товарів із обов’язковим зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, найменування товарів, цін та обліку їх кількості.