Постанова КМУ від 31.03.2021 № 323
Кабмін виклав у новій редакції Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього.
Новий Порядок буде застосовуватись з 01.05.2021.
Реєстр забезпечуватиме накопичення, зберігання, облік та використання інформації про сформовані (видані), продовжені листки непрацездатності для реалізації прав застрахованих осіб на отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, оплату перших п’яти днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів роботодавця, а також для проведення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.
Реєстр формуватиме та вестиме ПФУ, який є володільцем інформації, що міститься в ньому. Суб’єктами інформаційного обміну є НСЗУ, ПФУ, Фонд соціального страхування.
Інформацію з Реєстру, що містить відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків, період і причину непрацездатності, надають тільки:
- особі, якої зазначені відомості стосуються;
- її страхувальнику — за період перебування особи у трудових відносинах із ним відповідно через електронні кабінети застрахованої особи та страхувальника на порталі послуг;
- а також особі, яка засвідчила тимчасову непрацездатність, — через електронну систему охорони здоров’я.