ПФУ забезпечив умови для подання застрахованою особою звернення щодо оцифрування паперової трудової книжки через свої сервісні центри з можливістю додавання сканкопій документів про стаж
Втрата первинних документів через руйнування офісу
В Україні триває перехід до ведення обліку трудової діяльності в електронній формі. На оцифрування трудових книжок законодавством передбачили 5 років, до 10.06.2026.
Відомості про трудову діяльність працівника можуть подавати через вебпортал електронних послуг ПФУ з обов’язковим накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), як працівник, так і страхувальник або представник страхувальника, якому делегували відповідні повноваження.
Крім того, ПФУ забезпечив умови для подання застрахованою особою звернення щодо оцифрування паперової трудової книжки через сервісні центри ПФУ з можливістю додавання сканкопій документів про стаж.
Це особливо актуальним є для тих, хто ще не встиг придбати КЕП, але бажає своєчасно оцифрувати паперовуї трудову книжку та інші документи про стаж (диплом, атестат, військовий квиток, свідоцтво про народження та ін.)
За наявності у реєстрі застрахованих осіб ПФУ необхідної інформації про набутий людиною страховий стаж, який визначає право на пенсію, їй зможуть призначити пенсію за віком автоматично — при досягненні пенсійного віку.
За інформацією ПФУ в Чернівецькій області
1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
Шановні бухгалтери! Запрошуємо вас на святковий марафон безплатних вебінарів, який відбудеться 14—16 липня. Місць обмаль, тому не зволікайте із реєстрацією
Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП