Юрособа отримала повідомлення про включення до Реєстру ВПП: що робити далі

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

⚡️ Як заповнювати форму № 20-ОПП ⚡️

Після того, як платника податків включили до Реєстру ВПП та він отримав повідомлення контролюючого органу про таке включення, він зобов’язаний стати на облік за основним місцем обліку в територіальному органі контролюючого органу, який здійснює супроводження ВПП, з початку податкового періоду (календарного року), на який сформовано Реєстр ВПП, та за неосновним місцем обліку в такому територіальному органі контролюючого органу щодо наявних у межах населеного пункту за місцезнаходженням територіального органу контролюючого органу, який здійснює супроводження ВПП, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням за переліком, визначеним контролюючим органом, або через які провадиться діяльність такого ВПП.

Юрособа отримала повідомлення про включення до Реєстру ВПП: що робити далі

ВПП, що не обліковуються в контролюючих органах, що здійснюють супроводження ВПП, зобов’язані не пізніше 15 листопада поточного року подати заяви за формою № 1-ОПП.

Щодо ВПП, які не подали до відповідного контролюючого органу заяви (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів) за формою № 1-ОПП у визначений строк, ДПС приймає рішення про зміну основного місця обліку та переведення на облік до контролюючого органу, що здійснює супроводження ВПП, чи іншого контролюючого органу.

Платник податків, який перебуває на обліку в контролюючому органі, що здійснює супроводження ВПП та невключений до Реєстру ВПП на наступний календарний рік, переводиться на облік до контролюючого органу за його місцезнаходженням з початку нового календарного року, крім випадків, коли:

  • стосовно платника податків прийнято рішення про припинення;
  • платник податків має перспективи досягнення критеріїв ВПП (такі платники податків можуть обліковуватись у контролюючому органі, що здійснює супроводження ВПП, не більше одного календарного року).

За інформацією ГУ ДПС в Івано-Франківській області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Податковий борг у 2026 році: як перевірити та що робити

Податковий борг може спричинити пеню, податкову заставу та примусове стягнення коштів. Пояснимо, як перевірити податковий борг у 2026 році, коли він виникає та як його погасити або списати. Розберемо також наслідки боргу для підприємств і єдинників
57386

Великі платники податків: критерії та вимоги

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
24563

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
28056

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді